Gå til innhold
Arkivverket

Avansert personsøk - kvar er barnefødslene i Nykyrkja i Bergen for slutten av 1700-talet?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Under arbeidet med følgjande tema: https://forum.arkivverket.no/topic/267606-nils-johannessen-tømmermann-og-matros-og-kirstine-marie-nilsdotter-vigde-1786-og-busette-i-nykyrkjesokni-i-bergen-kven-var-dei-kvar-er-huslyden-i-1801-og-seinare/

oppdaga eg at dei borni i denne huslyden som var fødde på 1780- og 1790-talet og alle døypte i Nykyrkja i Bergen, ikkje er å sjå i «Avansert personsøk»!

 

Desse fødslene er jo databaseregistrerte på Statsarkivet i Bergen so kvifor manglar dei?  Eller er det kanskje eg som nyttar feil parametrar for å leita?

 

Kanskje manglar det ogso andre basar som me treng for å gjera «Avansert personsøk»?

 

Eg takkar so mykje på førehand for kommentarar!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg #2:

 

Kva som har skjedd, veit eg ikkje, men no fungerer «Avansert personsøk» ogso med fødslene i Nykyrkja.  Om nokon har vore inne og sett på dette i mellomtidi, veit eg ikkje.  Men hovudsaki er jo at det no òpenberrt fungerer som det skal.  Kanskje har eg tasta feil...

 

Eller er det nokon som har ei anna forklaring på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 1.3.2021 den 16.47, Lars E. Øyane skrev:

Innlegg #2:

 

Kva som har skjedd, veit eg ikkje, men no fungerer «Avansert personsøk» ogso med fødslene i Nykyrkja.  Om nokon har vore inne og sett på dette i mellomtidi, veit eg ikkje.  Men hovudsaki er jo at det no òpenberrt fungerer som det skal.  Kanskje har eg tasta feil...

 

Eller er det nokon som har ei anna forklaring på dette?

ja vi har ikke gjort noe på Digitalarkivet for å få på plass Nykirken. Den har nok vært der hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.