Gå til innhold
Arkivverket

Britha Johannesdotter Rønnei (1873-1949) - til Seattle, WA i 1902 - gift med ein svensk enkjemann John Johnson - som enkje attende til Luster - kven var mann hennar?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Dette er ei ny utfordring som eg aldri greidde å finna særleg mykje om då eg første gongen arbeidde med dette på 1980-talet.  Eg hadde ingen søkemotorar som høvde og visst heller ikkje KVAR i Amerika eg skulle starta leitingi...

 

No fann eg både vigsli hennar frå 1903 og innførsli frå FT1910, og då er det kanskje von om å finna ut kven denne svenske ektemannen hennar kan ha vore?

 

Her følgjer eit oppdatert manuskript:

 

~~~~~~~~~~~~~~~

 

Britha Johannesdotter {Rønnei}, f. {i Luster} 29.11.1873,

Britha Ronnei utvandra til Amerika 1902 og gifte seg i Ballard Wash. 29.10.1903

 

##### (double marriage with cousin Andrew P. Ronnei: https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3QSQ-G9F5-SCXB

 

med enkjemannen

 

##### (ein svenske Jansson – opphavleg namn og opphav?)

 

i Amerika kjend som John Johnson.  Han var son av

 

##### (fulle namn på foreldri hans med yrke, bustad og opphav?)

 

og f.

 

##### (dato og stad for fødsli hans? – Sverige 1858?)

 

men utvandra til amerika i

 

##### (utvandringsåret? – 1900?)

 

##### (yrke og bustad? – 1910: farmlaborer Novelty precinct, King Co., WA: https://www.ancestry.com/imageviewer/collections/7884/images/4454883_00389?usePUB=true&_phsrc=Nzx24218&_phstart=successSource&usePUBJs=true&pId=187707982

 

##### (date and place of «Mr.» Johnson’s death? – about 1920!)

 

Dei var barnlause.

Tidleg i 1920-åri flytte Brita Johnsen attende hit til Gaupne, og ho budde på heimeplassen her i Lunden 3 under Rønnei til plassen vart nedlagd kring 1935.  Då flytte Brita inn på gamleheimen der ho d. 8.6.1949.

 

~~~~~~~~~~~~~~~

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.