Gå til innhold
Arkivverket

LØYST: Melchior Monsson Rønnei (1841-1901) og kona Britha Iversdotter Høgi (1841-1916) utvandra frå Luster til Amerika mellom 1870 og 1874, men kvar er denne utvandringi protokollført?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Melchior (Schjeldrup) Monson Rønnei, fødd i Luster 9.2.1841 - gifte seg i Hafslo 24.10.1865 med:

Britha Iversdotter Høgi, fødd i Hafslo 6.1.1841.

Dei budde nokre år i Gaupne og fekk fleire born her:

* Iver, fødd 16.8.1865

* Gjertrud, fødd 23.11.1867

* Marie, fødd 5.11.1870

So utvandra dei til Amerika, og første (kjente) barnet deira der borte er:

* Caroline Norenberg, fødd i Chickasaw Co., IA 9.5.1874.

 

Er det mogeleg å finna ut kva tid denne huslyden utvandra til Amerika?

 

Utvandringi deira er ikkje ført i kyrkjebøkene for Luster!

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Lars Johannessen said:

?

Finner denne familien emigrert i 1872, ankom Quebec 18. juli, navn og alder stemmer.

 

Milchash Tonnei

 in the Canada, Arriving Passengers Lists, 1865-1935

Name:Milchash Tonnei

Gender:Male

Arrival Age:30

Birth Year:abt 1842

Departure Port:Stavanger, Norway

Arrival Date:17 Jul 1872

Arrival Port:Quebec, Quebec, Canada

Vessel:Orvar Odd

 

https://search.ancestry.com/cgi-bin/sse.dll?_phsrc=odo2&_phstart=successSource&usePUBJs=true&indiv=1&dbid=1263&gsln=ton*&gsfn_x=1&gsln_x=1&msady=1872&msady_x=1&new=1&rank=1&uidh=bz3&redir=false&gss=angs-d&pcat=40&fh=7&h=262755&recoff=&ml_rpos=8&queryId=9c6cc8711bfd9e32c413768f754fad48

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg #4:

 

Hjarteleg takk til Lars J. og Anton for perfekte innlegg!  Eg er imponert over at de drog kjensel på denne huslyden til tross for namnestavingi!  Ingen tvil om at dette er rette folki!  Dedt hadde kanskje vore spennande å studera denne skipslista litt nærare.  Kanskje inneheld ho andre namn som eg har sakna...!?

 

Problemet er altso løyst, og eg er kjempenøgd!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Lars E. Øyane changed the title to LØYST: Melchior Monsson Rønnei (1841-1901) og kona Britha Iversdotter Høgi (1841-1916) utvandra frå Luster til Amerika mellom 1870 og 1874, men kvar er denne utvandringi protokollført?

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.