Gå til innhold
Arkivverket

Romedal MINI 04 1847-1861, mangler noen sider i skanningen ?


Steinar Vasaasen
 Del

Recommended Posts

Sidene med døpte slutter på s. 219, kb20070122330182,  https://media.digitalarkivet.no/view/8850/228

Men nederst på sida står det : Forts. folio 364.   Noen folio 364 finnes ikke i skannet versjon. Dåpshandlingene slutter 8. april 1861 og neste kirkebok begynner 1. januar 1862.

 

Kan dere sjekke som s. 364-371 finnes i originalen?    Om de gjør det, er det fint om de skannes. (Så kan jeg påta meg å supplere den transkriberte fila som er levert av Hedmark Slektshistorielag.)

 

mvh

Steinar Vasaasen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.3.2021 den 8.33, Steinar Vasaasen skrev:

Kan dere sjekke som s. 364-371 finnes i originalen?    Om de gjør det, er det fint om de skannes. (Så kan jeg påta meg å supplere den transkriberte fila som er levert av Hedmark Slektshistorielag.)

 

En kollega på Hamar har undersøkt, og noen av disse sidene er beskrevne. De vil bli skanna og tilgjengelige i løpet av et par dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.3.2021 den 8.33, Steinar Vasaasen skrev:

Kan dere sjekke som s. 364-371 finnes i originalen?    Om de gjør det, er det fint om de skannes. (Så kan jeg påta meg å supplere den transkriberte fila som er levert av Hedmark Slektshistorielag.)

 

Da er side 364-369 på plass, og de kompletterer 1861-årgangen med døpte: https://www.digitalarkivet.no/kb60064939000001

 

Side 370-373 er ubeskrevne og er ikke skanna.

 

Når det gjelder supplering av den transkriberte fila, kommer du i kontakt med de rette personene hos oss via e-post digitalarkivet@arkivverket.no.

 

Fint at dette ble oppdaget; mange takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.