Gå til innhold
Arkivverket

Hvordan endre tittel etter mer en ett innlegg?


tom askerøi
 Del

Recommended Posts

Jeg startet en debatt over et gammelt innlegg - og brukte en stedsreferanse i tittelen. Etterpå trodde jeg (feilaktig) at denne stedsreferansen var feil og korrigerte tittelen. Så ser jeg at den opprinnelige tittelen var korrekt likevel men finner ikke ut hvordan jeg skal rette tilbake. Er det noen mulighet jeg ikke ser?

 

Hvis det ikke er det kunne jeg kanskje slette hele debatten (det er bare to innlegg i den - begge fra meg) og begynne på nytt "med blanke ark". Er det mulig?

 

Det gjelder debatten som nå heter "Henrik/Hendrik Pape var fadder i Lillehammer i Fåberg på slutten av 1600-tallet. Hvem var han?"

Den burde hete "Henrik/Hendrik Pape var fadder i Vang på Hedemarken på slutten av 1600-tallet. Hvem var han?"

Endret av tom askerøi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • tom askerøi changed the title to Hvordan endre tittel etter mer en ett innlegg?
  • 4 uker senere...
På 25.3.2021 den 22.34, tom askerøi skrev:

Jeg startet en debatt over et gammelt innlegg - og brukte en stedsreferanse i tittelen. Etterpå trodde jeg (feilaktig) at denne stedsreferansen var feil og korrigerte tittelen. Så ser jeg at den opprinnelige tittelen var korrekt likevel men finner ikke ut hvordan jeg skal rette tilbake. Er det noen mulighet jeg ikke ser?

 

Hvis det ikke er det kunne jeg kanskje slette hele debatten (det er bare to innlegg i den - begge fra meg) og begynne på nytt "med blanke ark". Er det mulig?

 

Det gjelder debatten som nå heter "Henrik/Hendrik Pape var fadder i Lillehammer i Fåberg på slutten av 1600-tallet. Hvem var han?"

Den burde hete "Henrik/Hendrik Pape var fadder i Vang på Hedemarken på slutten av 1600-tallet. Hvem var han?"

Jeg prøvde å se om jeg kunne endre, men det kunne jeg ikke.

Må si at jeg er usikker på om og evt hvordan en tittel kan endres. Det burde kunne gå an tenkte jeg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå er debatten min havnet så langt nede i køen at problemstillingen ikke er så aktuell, lenger.

Men når jeg først har spurt, så...

 

Og det ser ut som om det går an - flere titler begynner med ordet "LØST"...?

 

Endret av tom askerøi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ein kan vel endre eit innlegg i 24 timar, så om ein endrar startinnlegg eller tittel før det vil ein kunne skrive [Løyst] osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.