Gå til innhold
Arkivverket

Sogn og Fjordane: Oppslag BB Bremanger, garden Bremnes


Torbjørn Henrik Hillersøy
 Del

Recommended Posts

Er det nokon med tilgang til BB for Bremanger som kan finne denne familien under garden Bremnes? 

 

Lars Berentson (1785- ) frå Solheim (Brandsøy) i Kinn

gift 1816 med

Lovisa Larsdtr. (1776- ) frå Vetvik i Bremanger

 

Born:

Rakel Lovise (1817-1817)

Berent (1818-1858) g. m. Pernille Sofia Jørgensdtr. Liset. Busett Liset.

 

Lars vart fødd på Solheim, men seinare flytta foreldra med Lars til Havikbotn (Kinn).

Han var tenestedreng hos Johannes Gulbrandson i Havikbotn i 1801. Johannes var gift med tanta til Lars.

Lovisa var i teneste i Keitongen (Hovden i KInn) i 1801.

Kanskje Lovisa budde i Batalden omkring 1806. Mor til Lovisa, enkja Ragnhild Knutsdtr. (1738-1806), døydde i Batalden det året.

Familien budde i Batalden frå ca. 1817. Det er usikkert kor lenge dei budde der, men dei flytta truleg seinare til Bremnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange takk, Rune! 

 

Fann no dødsfallet til Lars Berentsen. Han hadde adresse Bremnes og omkom på sjøen; Kirkebøker: SAB, Kinn sokneprestembete, H/Haa/Haaa/L0004: Ministerialbok nr. A 4II, 1822-1840, s. 59 - Skanna arkiver - Arkivverket (digitalarkivet.no)

 

Du kom meg visst litt i forkjøpet der! 

 

Lovise var altså død før eller i 1844. 

Endret av Torbjørn Henrik Hillersøy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Giftermålet til Lars og Lovise (nederst side 289): Kirkebøker: SAB, Kinn sokneprestembete, H/Haa/Haaa/L0003: Ministerialbok nr. A 3, 1785-1821, s. 289 - Skanna arkiver - Arkivverket (digitalarkivet.no)

Lovise var frå Vetvika i Bremanger. Står det noko om Lovise under garden Vetvika i bygdeboka? 

 

Sonen Berent vart konfirmert i 1836 og budde då på garden Kjerpeset : Kirkebøker: SAB, Kinn sokneprestembete, H/Haa/Haaa/L0004: Ministerialbok nr. A 4II, 1822-1840, s. 77 - Skanna arkiver - Arkivverket (digitalarkivet.no)

 

Kjerpeset er nabogard til Bremnes. Kanskje det står noko om familien under Kjerpeset? 

Endret av Torbjørn Henrik Hillersøy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner ikke Lovise under Vetvika. Men på Solheim finner jeg en Lars Andersson f. 1752 på Solheim d. 1779 i Vetvik gift 1773 med Ragnhild Knutsdtr.. De hadde barna Lars født 1773 og Lovise født 1777. Det er alt som står i bygdeboka.

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonen Berent vart konfirmert i 1836 og budde då på garden Kjerpeset : Kirkebøker: SAB, Kinn sokneprestembete, H/Haa/Haaa/L0004: Ministerialbok nr. A 4II, 1822-1840, s. 77 - Skanna arkiver - Arkivverket (digitalarkivet.no)

 

Kjerpeset er nabogard til Bremnes. Kanskje det står noko om familien under Kjerpeset? 

 

Ragnhild Knutsdtr. døydde elles i Batalden i 1806. 

Endret av Torbjørn Henrik Hillersøy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Rune Thorstensen skrev:

Jeg finner ikke Lovise under Vetvika. Men på Solheim finner jeg en Lars Andersson f. 1752 på Solheim d. 1779 i Vetvik gift 1773 med Ragnhild Knutsdtr.. De hadde barna Lars født 1773 og Lovise født 1777. Det er alt som står i bygdeboka.

Interessant! Kanskje Lars Berentson var frå Solheim i Bremanger (nabogarden til Vetvika), og ikkje Solheim (Brandsøy) i Kinn?? 

Det som taler litt i mot det er at Lars (og foreldra) var busett i Havikbotn i Kinn rundt 1800, og det er relativt kort avstand mellom Solheim (Brandsøy) og Havikbotn. 

Endret av Torbjørn Henrik Hillersøy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ingenting om familien på Kjerpeset heller.

Men det er ikke overaskende ,min fars familie kom til Kalvåg i 1875 men er knapt nevnt i  bygdeboka. Min farmor hadde tre søsken og av de fire barna er det bare skrevet om en av dem og etterkommerne etter denne.

Har også andre eksempler på at forfatteren dessverre har utelatt personer som burde ha vært relativt enkelt å finne informasjon om.

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.