Gå til innhold
Arkivverket

Ingeborg Andreasdotter Kalhagen «Emma Anderson» (1880-1980) - gift med Walter Smith i St. Louis, MO - kvar vart det av son deira og konene hans?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Den yngste av søskeni frå Kalhagen i Luster vart gift og budde mange år i St. Louis, MO.

 

Eg har finne dei opplysningane eg treng om Ingeborg «Emma» og mann hennar, men son deira er det verre med.  Eg slit særleg med vigslene hans og opplysningar om andre kona Helen...  Kanskje nokon kan hjelpa meg vidare?

 

Slik ser manuskriptet mitt ut pr. i dag:

 

~~~~~~~~~~~~~~~

 

Ingeborg Andreasdotter {Kalhagen}, f. {i Luster} 13.3.1880,

Emma Anderson utvandra òg til Amerika med far sin i 1893 og gifte seg i St. Joseph, Mo. 26.9.1901 med Walter Melvin Smith, f. i Des Moines Co., Ia. 23.5.1875.  Parfolket budde ei tid i Cedar Rapids, Linn Co., Ia. og i Wright Co., Ia., men flytte kring 1908 til Chicago, Cook Co., Ill. og kring 1912 vidare til St. Louis, Mo. der Walter var leiar for ei kjedeforretning («department store director»).  Walter Smith d. i Valley Park, St. Louis, Mo. 26.9.1947, men han og Emma vart skilde kort etter 1930, og sidan flytte Emma til Carmel, Cal.  Ho d. i Monterey, Cal. 2.3.1980, nær 100 år gamal.  Emma og Walter fekk ein son i lag:

a. James Walter Andrew Smith, f. i Linn Co., Ia. 17.8.1903, d. i Carmel, Cal. 21.9.1967.  James gifte seg første gongen

 

     ##### (exact date and place of his 1st marriage? – Sep. 1932/1933 in Santa Barbara, CA or New York?)

 

     med Elizabeth Finney Douglass, f. i St. Louis, Mo. 13.7.1907.  Men ho d. i Carmel, Cal. 3.10.1951, og James gifte seg att

 

     ##### (date and place of his 2nd marriage? – San Diego, CA Dec. 11, 1956 to Helen O’Leary?)

 

     med Helen C.

 

     ##### (full name? – born 1920? – info? – widowed 1967)

 

     James var trygdeagent («insurance agent») og budde for det meste i Pebble Beach og Carmel, Monterey Co., Cal.  Han fekk to søner, som båe var frå første ekteskapet.

 

~~~~~~~~~~~~~~~

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror New York 

 

James W A Smith

in the New York, New York, U.S., Marriage License Indexes, 1907-2018

Name:James W A Smith

Gender:Male

Marriage License Date:20 Sep 1933

Marriage License Place:Brooklyn, New York City, New York, USA

Spouse:Elizabeth G Douglas

License Number:19390

 

https://www.ancestry.com/discoveryui-content/view/9371814:61406

 

James W A Smith

 in the New York, New York, U.S., Extracted Marriage Index, 1866-1937

Name:James W A Smith

Gender:Male

Marriage Date:20 Sep 1933

Marriage Place:Manhattan, New York, USA

Spouse:Elizabeth F Douglass

Certificate Number:19071

 

https://search.ancestry.com/cgi-bin/sse.dll?dbid=9105&h=4313389&indiv=try&o_vc=Record:OtherRecord&rhSource=62116

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er to James W Smith som bor i Santa Barbara Count i 1930.

Begge giftet seg.

 

https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:XCNF-NZF

 

Gardner, kone Beatrice 

 

James W Smith

in the U.S., City Directories, 1822-1995

Name:James W Smith

Residence Year:1932

Street Address:175 Spring rd

Residence Place:Santa Barbara, California, USA

Occupation:Gardener

Publication Title:Santa Barbara, California, City Directory, 1932

 

https://www.ancestry.com/discoveryui-content/view/1163406551:2469?_phsrc=Vnl8&_phstart=successSource&gsfn=james+w&gsln=smith&ml_rpos=1&queryId=e8be5451ed56099df40b6753a1cd78e4

 

Og 

 

https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:XCNJ-XC8

 

Sannsynligvis denne mannen.

 

James Wilson Smith

in the U.S., Find a Grave Index, 1600s-Current

Name:James Wilson Smith

Birth Date:17 Oct 1871

Birth Place:Spring Valley, Fillmore County, Minnesota, United States of America

Death Date:6 May 1942

Death Place:Santa Barbara County, California, United States of America

Cemetery:Santa Barbara Cemetery

Burial or Cremation Place:Santa Barbara, Santa Barbara County, California, United States of America

Has Bio?:Y

Father:Rufus Dana Smith

Mother:Lucy Marie Smith

Spouse:Katherine M Smith

 

https://www.findagrave.com/memorial/90545300/james-wilson-smith

 

 

Endret av Anton Hagelee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg #4:

 

Ein forseinka, men like hjarteleg takk til Anton for desse innleggi om James Smith.

 

Jau, so vidt eg kan tolka det, må det vera den første som gifte seg på Manhatten 20.9.1933.  Eg forstår ikkje kvifor Santa Barbara er blanda inn her!

 

Men so var det andre kona Helen?  Er det mogeleg å gjera noko meir med ho?  Her følgjer eit oppdatert manuskript:

 

~~~~~~~~~~~~~~~

 

Ingeborg Andreasdotter {Kalhagen}, f. {i Luster} 13.3.1880,

Emma Anderson utvandra òg til Amerika med far sin i 1893 og gifte seg i St. Joseph, Mo. 26.9.1901 med Walter Melvin Smith, f. i Des Moines Co., Ia. 23.5.1875.  Parfolket budde ei tid i Cedar Rapids, Linn Co., Ia. og i Wright Co., Ia., men flytte kring 1908 til Chicago, Cook Co., Ill. og kring 1912 vidare til St. Louis, Mo. der Walter var leiar for ei kjedeforretning («department store director»).  Walter Smith d. i Valley Park, St. Louis, Mo. 26.9.1947, men han og Emma vart skilde kort etter 1930, og sidan flytte Emma til Carmel, Cal.  Ho d. i Monterey, Cal. 2.3.1980, nær 100 år gamal.  Emma og Walter fekk ein son i lag:

a. James Walter Andrew Smith, f. i Linn Co., Ia. 17.8.1903, d. i Carmel, Cal. 21.9.1967.  James gifte seg første gongen på Manhattan, N.Y. 20.9.1933 med Elizabeth Finney Douglass, f. i St. Louis, Mo. 13.7.1907.  Men ho d. i Carmel, Cal. 3.10.1951, og James gifte seg att

 

     ##### (date and place of his 2nd marriage? – San Diego, CA Dec. 11, 1956 to Helen O’Leary?)

 

     med Helen C.

 

     ##### (full name? – born 1920? – info? – widowed 1967)

 

     James var trygdeagent («insurance agent») og budde for det meste i Pebble Beach og Carmel, Monterey Co., Cal.  Han fekk to søner, som båe var frå første ekteskapet.

 

~~~~~~~~~~~~~~~

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand med denne huslyden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.