Gå til innhold
Arkivverket

Familie- eller lokalbøger?


Bernhard Christensen
 Del

Recommended Posts

hej

 

Jeg kan konstatere at der findes en bog (2 bind) som hedder

 

Folk og slekt i gamle Trondenes. Forfattere: Bergljot Holte Bjørkenes og Margareth Jensen Utgitt: 1997. Bokverket består av 2 bind: Bind 1: Familiekatalog

 

Når jeg googler findes der tilsyneladende ingen digital udgave (free or pay) - og jeg får kun biblioteksresultater. (Da jeg bor i Nuuk, Grønland kommer jeg ikke let på biblioteket i Norge) 

 

jeg får ejheller ingen søgeresultater på hvor jeg evt. kan købe bøgerne?

 

Har I forslag til mig?

 

dbh

Bernhard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Bernhard Christensen skrev:

Når jeg googler findes der tilsyneladende ingen digital udgave (free or pay) - og jeg får kun biblioteksresultater. (Da jeg bor i Nuuk, Grønland kommer jeg ikke let på biblioteket i Norge) 

 

jeg får ejheller ingen søgeresultater på hvor jeg evt. kan købe bøgerne?

 

Google leder meg hit: https://www.slektiharstad.com/html/for_salg___.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej Kristian

 

Desværre er dette links mailadresse ikke længere aktive (giver fejl hvis du mailer til den nævnte webmaster)

 

Men tak for henvisningen

 

Bernhard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Bernhard Christensen skrev:

Desværre er dette links mailadresse ikke længere aktive (giver fejl hvis du mailer til den nævnte webmaster)

 

Det var kjedelig! Her er flere navn og mailadresser, men det kan tenkes at disse mailadressene heller ikke er aktive lenger: https://www.slektiharstad.com/html/om_foreningen.html

 

Men det er også oppført postadresser, så du kan kanskje forsøke å sende et brev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej Kristian

 

Tak igen

 

Jeg har prøvet at sende til mail et par af deres adresser som ikke melder fejl. Så nu må vi se om der kommer svar

 

tak for hjælpen

 

 

Bernhard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.