Gå til innhold
Arkivverket

Har Alfred etterkommarar idag?


Reidar Olav Meling
 Del

Recommended Posts

Alt tyder no på at Alfred let etter seg ei jente, Mary Bertine, då han døydde i 1932. Då Mary blei døypt skreiv dei at faren var stuert Alfred Kristensen, fødd i 1889. Dette fødselsåret for Alfred Kristensen veit me er feil, men dersom handskrifta er litt uryddig, er det fort gjort å forveksla tala 4 og 9. Så årstalet 1889 kan vera basert på ei litt "uryddig" handskreven kjelde. Alle dei andre opplysningane i samband med Alfreds død i 1932 og dåpen til Mary stemmer jo godt.

 

Det store spørsmålet er no, -  kor blei det av Mary? Folketeljinga fra 1934 kan tyda på at ho då budde hos fosterforeldre. Blei ho seinare gift, fekk ho barn? Det ligg føre visse opplysningar om at ho i vaksen alder kanskje budde i Oslo. Eg finn henne ikkje i gravminnebasen. Er det nåla i høystakken me leiter etter no?

 

R. O. Meling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Reidar Olav Meling skrev:

I gravdatabasen står det ingen med namn Mary eller Mary Berntine som er fødd på datoane 9.6 eller 6.9 i 1925. Kan det hende at denne Mary (Marry) lever enno?

Vis hu lever må hu være  95 eller 96 år prøver å se gjennom gravminnebasen men har ikkje funne noen i Trondheim og Oslo som heter Mary som er født den datoen kan hu ha budd en annen plass

 

 

 

Har merka på digitalarkivet at dei har skreve feil år på noen av mine slektninger av og til også sånn det er sannsynligvis rett person hu har funne

Endret av Erik - Nilsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I gravminnebasen er det ikke alltid begge fornavn er med. Ellers har nok du Renate vært mer kreativ i søkingen enn meg, og jeg søkte bare i Trondheim, og

sjekket en kandidat ut av saken i går der. Jeg burde ha tenkt på folketellingen for Strinda 1934. Ellers var det en gammel dame som ga

opplysningen om at Mary bodde i Oslo, men hun kan jo ha flyttet derfra til f.eks.Vestvågøy(der mor Petra ser ut til å ha blitt gravlagt) 

 

Endret av Anne Lise Hovdal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har no fått opplysningar om at Mary Bertine levde iallfall opp på 1970-talet. Ho var altså fødd 9.juni 1925, heilt rett at ho var 7-8 år gammal då faren Alfred Kristenen døydde seint i 1932. I 1934 budde ho hos fosterforeldre, saman med ein fosterbror som heitte Knut Dreier, fødd i 1923. Knut Dreier lever enno, 98 år gammal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk! Dette er jo interessant for meg også. Bodde hun i Oslo som voksen, eller har hun senere flyttet til andre steder? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har no fått opplysningar om at Mary Bertine levde iallfall opp på 1970-talet. Ho var altså fødd 9.juni 1925, heilt rett at ho var 7-8 år gammal då faren Alfred Kristenen døydde seint i 1932. I 1934 budde ho hos fosterforeldre, saman med ein fosterbror som heitte Knut Dreier, fødd i 1923. Knut Dreier lever enno, 98 år gammal!

 

Kjem til å få meir opplysningar om dette i løpet av dagen idag eller om eit par dagar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Reidar Olav Meling skrev:

Har no fått opplysningar om at Mary Bertine levde iallfall opp på 1970-talet. Ho var altså fødd 9.juni 1925, heilt rett at ho var 7-8 år gammal då faren Alfred Kristenen døydde seint i 1932. I 1934 budde ho hos fosterforeldre, saman med ein fosterbror som heitte Knut Dreier, fødd i 1923. Knut Dreier lever enno, 98 år gammal!

 

Kjem til å få meir opplysningar om dette i løpet av dagen idag eller om eit par dagar.

Så bra! Håper å få høre mer om dette! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.