Gå til innhold
Arkivverket

Ang søkefunksjon


Sissel Johnsen
 Del

Recommended Posts

Er det flere enn meg som savner pilene for 5 og 20 sider forover og bakover når man jobber i skanna materiale? Er det noe håp om å få dem tilbake?

Sissel Johnsen

Endret av Sissel Johnsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker sånn som det er nå at man bare kan skrive inn sidetallet. Da kan man hoppe akkurat så mange sider man ønsker...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det fungerer også bra, men det kunne vel være mulig med begge alternativene

Sissel

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
På 3.5.2021 den 19.37, Sissel Johnsen skrev:

Er det flere enn meg som savner pilene for 5 og 20 sider forover og bakover når man jobber i skanna materiale? Er det noe håp om å få dem tilbake?

Sissel Johnsen

Hei, pilene for å bla seg en side fram/tilbake er der fortsatt og har vært der hele tiden.

piler.thumb.jpg.be5b24ca2b57165003f4b714ab7068af.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.8.2021 den 10.17, Renathe-Johanne Wågenes - Arkivverket skrev:

Hei, pilene for å bla seg en side fram/tilbake er der fortsatt og har vært der hele tiden.

piler.thumb.jpg.be5b24ca2b57165003f4b714ab7068af.jpg

Ja, jeg vet om de pilene. Men i den gamle versjonen kunne du velge å gå 5 eller 20 sider fram/tilbake med et trykk. Jeg synes det var så kjekt

Sissel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Sissel Johnsen skrev:

Ja, jeg vet om de pilene. Men i den gamle versjonen kunne du velge å gå 5 eller 20 sider fram/tilbake med et trykk. Jeg synes det var så kjekt

Sissel

OK. Den er mange år siden den funksjonen forsvant. Det har ikke vært mulig i dagens utgaven av Digitalarkivet. Det er pr i dag ikke aktuelt å innføre dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.