Jump to content
Arkivverket

Dankert Henry Davidsen - Død og gravlagt på Island. Er det mogeleg å finne rette gravplass / evt. gravstøtte?


Recommended Posts

Gisle Hersvik

Dankert døde i ei ulukke i 1907: https://www.digitalarkivet.no/view/267/pg00000005576349

 

SAB, Sandviken Sokneprestembete, H/Ha/L0019: Ministerialbok nr. E 2, 1905-1933, s. 37
Arkivreferanse    SAB/A-77601/H/Ha/L0019
Permanent bilde-ID: kb10051108240040
Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/kb10051108240040
Permanent bildelenke: https://urn.digitalarkivet.no/URN:NBN:no-a1450-kb10051108240040.jpg

 

- Død i Reykjavik, gravlagt Skillesvik? Kvar er det?

 

SAB, Byfogd og Byskriver i Bergen, 06/06Na/L0008: Dødsfallsjournaler, 1904-1910, s. 150b-151a
Arkivreferanse    SAB/A-3401/06/06Na/L0008
Permanent bilde-ID: sk20090615350394
Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/sk20090615350394
Permanent bildelenke: https://urn.digitalarkivet.no/URN:NBN:no-a1450-sk20090615350394.jpg

Link to post
Share on other sites
Grethe Flood

Finner dette som en lenke fra en side hos Family Search:

 

http://www.kirkjugardar.is/sida_en.php?id=331 - på engelsk.

 

Her ser det ut til å være en database over kirkegårder, men på islandsk:

https://gardur.is/umsokn_itarefni.php

 

Litt på siden: lillebroren til min oldemor - begge var født på Værøy - skal også være gravlagt på Island - i 1882:

https://www.digitalarkivet.no/view/267/pg00000000523214

Link to post
Share on other sites
Dag T. Hoelseth
Posted (edited)
8 timer siden, Gisle Hersvik skrev:

Dankert døde i ei ulukke i 1907: https://www.digitalarkivet.no/view/267/pg00000005576349

 

SAB, Sandviken Sokneprestembete, H/Ha/L0019: Ministerialbok nr. E 2, 1905-1933, s. 37
Arkivreferanse    SAB/A-77601/H/Ha/L0019
Permanent bilde-ID: kb10051108240040
Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/kb10051108240040
Permanent bildelenke: https://urn.digitalarkivet.no/URN:NBN:no-a1450-kb10051108240040.jpg

 

- Død i Reykjavik, gravlagt Skillesvik? Kvar er det?

 

SAB, Byfogd og Byskriver i Bergen, 06/06Na/L0008: Dødsfallsjournaler, 1904-1910, s. 150b-151a
Arkivreferanse    SAB/A-3401/06/06Na/L0008
Permanent bilde-ID: sk20090615350394
Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/sk20090615350394
Permanent bildelenke: https://urn.digitalarkivet.no/URN:NBN:no-a1450-sk20090615350394.jpg

Du får kanskje sjekke kystlinjen til Island på kartet for å finne stedet ...

 

DTH

Edited by Dag T. Hoelseth
Link to post
Share on other sites
Ivar S. Ertesvåg
12 minutter siden, Dag T. Hoelseth skrev:

 

Der har eg faktisk vore...  - iallfall køyrt forbi; trur ikkje vi stogga.

Det er to hakar ved forslaget;

Skálavík i Vestfjordane på Island er/var eit par gardar, ikkje eit samfunn. (I motsetnad til Skálavík på Færøyane, som er ein tettstad.)

Rett nok skal det ikkje store plassen til før dei har kyrkje, bensinstasjon og flystripe - men eg trur ikkje dei har det her.

Det andre er at Dankert "Død i Reykjavik" - ved eit fall i lasterommet.  Kvifor skulle dei då frakte liket lengst inn i fjordane i nordvest?

Det er meir rimeleg å leite etter "Skillevik" (eller noko som liknar) i området nær Reykjavik.

 

Det kan tenkjast at det med død Reykjavik er eit mistak. Det kan vere at dødsfallet er meldt via Reykjavik, og at presten har misoppfatta.

Men det må vere ein stad der det er hamn for ein båt med lasterom.

 

Link to post
Share on other sites
Dag T. Hoelseth
8 minutter siden, Ivar S. Ertesvåg skrev:

 

Der har eg faktisk vore...  - iallfall køyrt forbi; trur ikkje vi stogga.

Det er to hakar ved forslaget;

Skálavík i Vestfjordane på Island er/var eit par gardar, ikkje eit samfunn. (I motsetnad til Skálavík på Færøyane, som er ein tettstad.)

Rett nok skal det ikkje store plassen til før dei har kyrkje, bensinstasjon og flystripe - men eg trur ikkje dei har det her.

Det andre er at Dankert "Død i Reykjavik" - ved eit fall i lasterommet.  Kvifor skulle dei då frakte liket lengst inn i fjordane i nordvest?

Det er meir rimeleg å leite etter "Skillevik" (eller noko som liknar) i området nær Reykjavik.

 

Det kan tenkjast at det med død Reykjavik er eit mistak. Det kan vere at dødsfallet er meldt via Reykjavik, og at presten har misoppfatta.

Men det må vere ein stad der det er hamn for ein båt med lasterom.

 

Jeg tror at dine innvendinger har noe for seg ...:-)  kartet ved Reykjavik bør nok finstuderes.

 

DTH

Link to post
Share on other sites
Gisle Hersvik
Posted (edited)

Dag, eg har allerede tatt turen rundt heile Island uten å finne noko som indikerer treff med Skillesvik....

Takk Bjarne for funn av avisartikkel.

 

Tillegg;

Gjertine Davidsen er ste-mor.

 

Dankert hadde i alt 9 søsken, fleire døde nok unge, eg har ikkje komme heilt i mål det.

 

Litt på sida: Enten er eg blitt tusseste av timer foran PC-skjermen ellers skjer det merkelige 'ting'. Ein bror av Dankert, Gerhard Nikolai f. 10.9.1885, d. 16.3.1886 dukker opp i FT1891 som Gerhard Nikolai f. 1885... I KLOK er fødselsdato 27.11 overstrøken og erstatta med f. 10.9. I MINI står det f. 10.9. Søskenbarnet hans med same navn var f. 27.10.1885. KLOK og MINI seier far er David Davidsen til han som dl. 16.3.1886, mens Sivert Davidsen er far til han f. 27.10.1885. Reknar med at han som døde er han f. 27.10. om ikkje Sivert har gott fra seg ein son til broren sin.

Edited by Gisle Hersvik
Link to post
Share on other sites
Dag T. Hoelseth
Akkurat nå, Gisle Hersvik skrev:

Dag, eg har allerede tatt turen rundt heile Island uten å finne noko som indikerer treff med Skillesvik....

Takk Bjarne for funn av avisartikkel.

Da må du starte med kirkebøker og gravlunder i Reykjavik?

 

DTH

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
Ivar S. Ertesvåg
12 timer siden, Gisle Hersvik skrev:

- Død i Reykjavik, gravlagt Skillesvik? Kvar er det?

Dersom det er viktig nok å finne ut:

Både soknepresten i Sandviken og futen i Bergen må ha fått brev om dette.

Sannsynlegvis er begge arkiva rimeleg velordna (Statsarkivet Bergen), og det kan vere mogeleg å finne desse breva.

Der kan ein lese seg til kva avsendaren/-ane har skrive om gravlegging.

 

Elles var Reykjavik ikkje nokon stor by i 1907,  kanskje 7-8000 innb. og nokre få kyrkjer og kyrkjegardar.

Sett frå Bergen vil ein vel inkludere dei mindre tettstadane omkring i "Reykjavik".

 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
Gisle Hersvik

Takk Ivar,

 

Kanskje ikkje så veldig viktig å finne ut av, men tenkte at eg skulle gjengi rett navn på gravplass.

Dag, eg skal studere litt meir kva som finnes av gravlunder i Reykjavik-området så kanskje eg kjem nærare ei løysing 🙂

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
Grethe Flood

Jeg ser at Visekonsultatet i Reykjavik er nevnt i forbindelse med dødsfallet til Dankert. Arkivverket/Riksarkivet har arkivet etter Generalkonsulatet/Legasjonen/Ambassaden i Reykjavik. Kanskje det kan finnes noen opplysninger her? Her er lenke til arkivkatalogen, som gir en oversikt over innholdet i arkivet: https://www.arkivportalen.no/entity/no-a1450-01000004812887?ins=RA

 

 

  • Like 3
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.