Gå til innhold
Arkivverket

Hva har skjedd med forsiden til "Brukernes eget forum"


Anita Holck
 Del

Recommended Posts

Når jeg går inn på "Brukernes eget forum" får jeg bare meldingen "Vi jobber kontinuerlig med å gjøre tjenesten bedre for deg, og akkurat nå gjør vi oppdateringer i våre systemer. Vi  er straks tilbake". Den meldingen har jeg fått i over ett døgn nå, men jeg ser jo at andre har lagt inn nye innlegg og fått svar på dem. Er det noen andre som har samme problem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anita Holck skrev:

Når jeg går inn på "Brukernes eget forum" får jeg bare meldingen "Vi jobber kontinuerlig med å gjøre tjenesten bedre for deg, og akkurat nå gjør vi oppdateringer i våre systemer. Vi  er straks tilbake". Den meldingen har jeg fått i over ett døgn nå, men jeg ser jo at andre har lagt inn nye innlegg og fått svar på dem. Er det noen andre som har samme problem?

Ja det samme her men jeg kom inn gjenom noen gamle pålogginger.

Mvh Arnold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kom også inn gjennom gamle pålogginger og innlegg jeg følger - men jeg får jo ikke sett noen oversikt nye innlegg det siste døgnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anita Holck skrev:

Ja, jeg kom også inn gjennom gamle pålogginger og innlegg jeg følger - men jeg får jo ikke sett noen oversikt nye innlegg det siste døgnet.

 

Akkurat nå, Anita Holck skrev:

Ja, jeg kom også inn gjennom gamle pålogginger og innlegg jeg følger - men jeg får jo ikke sett noen oversikt nye innlegg det siste døgnet.

Det får jeg, men det har jo vært så mye rart med forskelig plasseringer på inngangsida.

Mvh Arnold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lagret hurtigtilgang til sidene (som senere er endret) på egen maskin. Slett disse ved ‘hard refresh’ - se forklaring i dette innlegget:

 

 

Endret av Anne-Lise Hansen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være min egen nettleser? Jeg har brukt Firefox men nå forsøkte jeg via Google Chrome og da fikk jeg opp sida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Anita Holck

 

Les forrige innlegg.

 

Hurtigbufrede filer ligger i nettleseren, ja. 

 

Den nye nettleseren hadde ikke tidligere lagret hurtigtilgang. Det er ikke noe i veien med den forrige nettleseren.

Endret av Anne-Lise Hansen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hva har skjedd.

Jeg har ikke kommet inn på DA og Arkivverket siden 18. juni. Får bare straksmeldinga?

Før det hadde jeg ikke noe problem.

Endret av Berit Knudsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva som har skjedd, men om du står på siden til DA hvor du ser plakaten (om at de er straks tilbake) og trykker og holder inne CTRL + SHIFT + R samtidig vil maskinen din hente fram en ny versjon av siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Anne-Lise.

Den var effektiv. Så nå er jeg inne igjen.

 

Nå håper jeg det blir lenge til neste oppdatering.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

 

Jeg har sjekket min aktivitet. Der står det bare hvilke emner jeg har startet og hvilke jeg har innlegg i.

Ingen ting om emnene,  som er av spesiell interesse for meg, som jeg har valgt å følge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.