Gå til innhold
Arkivverket

Rasmus alias Robert «Casey» Anderson, fødd i Chickasaw Co., IA 25.12.1880 - skal vera avliden i McGrath, Aitkin Co., MN på 1950-talet, men eg finn han ikkje!?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Denne utfordringi har eg hatt liggjande i over 30 år utan å komma noko nærare ei løying:

 

Rasmus alias Robert «Casey» ANDERSON var son av Andrew Olson (Teigen) (1836-1894) og Ellen Rasmusson (Bergset) (1848-1897), emigrantar frå Jostedalen som farma i Jacksonville township, Chickasaw Co., Ia.

 

Robert var fødd i Chickasaw Co., KA 25.12.1880, men voks delvis opp i Forestburg, Sanborn Co., SD der svogeren Ole Klevjord frå Flesberg var prest på den tidi.  Sidan vart Robert «laborer» i Bemidji, Beltrami Co., MN før han altso hamna i McGrath, Aitkin Co., MN der han ifølgje slekti skal vera avliden på 1950-talet.  Han var ikkje gift.

 

Er det nokon som kan greia finna lagnaden til Robert «Casey» Anderson ville eg gle meg svært mykje over det!

 

Hjarteleg takk på førehand!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.6.2021 den 22.05, Lars E. Øyane skrev:

Sidan vart Robert «laborer» i Bemidji, Beltrami Co., MN før han altso hamna i McGrath, Aitkin Co., MN

 

Har du lenke til noen US census?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg #4:

 

Dette var eit skikkeleg «stjernefunn» av Lars J.  Tusen hjarteleg takk for hjelpi!

 

Eg hadde ikkje drøymt om at «Casey» skreiv seg for Teigen, so dette var ei stor overrasking!  Det er kanskje òrsaki til at heller ikkje eg kunne finna han i ymse folketeljingar...

 

Eg vil skriva etter ein kopi av dødsattesten hans, so får me kanskje litt fleire detaljar..., ikkje minst om kvifor han døydde i Fergus Falls, MN...

 

Ein ny kjempetakk for løysingi av denne gåta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.