Gå til innhold
Arkivverket

LØYST: Iver Nelson (1840) og kona Lucia (1840) - metodistar mellom norske settlarar i Gilmanton township, Buffalo Co., WI 1870 - kven var dei?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

I freistnadane på å kartleggja det norske folket i Gilmanton township, Buffalo Co., WI er eg komen over ein ny huslyd som skapar frustrasjon, ein huslyd av norske metodistar (frå FT1870):

 

Nelson, Iver 30 farmer Nor                                          Iver Nilsson

Nelson, Lucie 30 keeping house Nor                          Lucia Andersdotter

Nelson, Jane 8 at home WI                                          + Jane f. Willerup Meth., Dane Co., WI 16.8.1861

Nelson, Andrew 6 at home WI                                     + Betcy(!) f. Willerup Meth., Dane Co., WI 19.7.1864

Nelson, Betsey 4 at home WI                                       + Betsi f. Willerup Meth., Dane Co., WI 13.3.1866

Nelson, Ingar 2 at home WI                                         + Edi f. Willerup Meth., Dane Co., WI 16.4.1868

Nelson, Nels 1 at home WI                                            + Nils f. Willerup Meth., Dane Co., WI 5.9.1869

 

Dwelling 1794: https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:S3HT-6Q67-M7?i=5&cc=1438024&personaUrl=%2Fark%3A%2F61903%2F1%3A1%3AMN93-HMK

 

Eg står fullstendig på «bar bakke» når det gjeld opphavet til denne huslyden, men ser at brni alle vart døypte i ei metodistkyrkje i Cambridge, Dane Co., WI!

 

Eg ville setja stor pris på hjelp og takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Lars E. Øyane changed the title to Iver Nelson (1840) og kona Lucia (1840) - metodistar mellom norske settlarar i Gilmanton township, Buffalo Co., WI 1870 - kven var dei?

Innlegg #6:

 

Hjarteleg takk til Frank Marton for kjempefine og nyttige innlegg!

 

Aldrane har lurt meg, men du fann ut av det på eit kjapt og godt vis!

 

Problemet er løyst, og eg er kjempenøgd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Lars E. Øyane changed the title to LØYST: Iver Nelson (1840) og kona Lucia (1840) - metodistar mellom norske settlarar i Gilmanton township, Buffalo Co., WI 1870 - kven var dei?

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.