Gå til innhold
Arkivverket

Hans (35) og Martha (32) HAMERSON - farma 1870 i Sterling township, Vernon Co., WI med fleire born - men kven i all verdi kan desse folki vera?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

I freistnadane på å kartleggja dei norske settlarane i Sterling township, Vernon Co., WI er eg i dag komen over ein annan huslyd, som eg ikkje greier identifisera.

 

Dwelling 66: https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:S3HT-6P89-GLM

 

Hamerson, Hans 35 farmer Nor

Hamerson, Martha 32 keeping house Nor

Hamerson, Emily 12 at home Nor

Hamerson, Christopher 9 at home WI

Hamerson, Ole 6 at home WI

Hamerson, John 2 at home WI

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg #2

 

Nærare analyse av denne huslyden har sett meg i stand til å identifisera dei som utvandra frå Eri i Lærdal i 1866!

 

Her følgjer ei oppdatering:

 

Hamerson, Hans 35 farmer Nor                                  Henrik Hermundson Eri f. Lærdal 23.12.1830 utv. 1866

Hamerson, Martha 32 keeping house Nor                 Margretha Christophersdotter Tønjum f. Lærdal 4.3.1835 utv. 1866

Hamerson, Emily 12 at home Nor                               + Ingeleiv f. Lærdal 10.2.1860 utv. 1866

Hamerson, Christopher 9 at home WI                       + Christopher f. Lærdal 17.2.1864 utv. 1866

Hamerson, Ole 6 at home WI                                       + Ole f. Lærdal 24.12.1865 utv. 1866

Hamerson, John 2 at home WI                                    + Herman Johan f. Vernon Co., WI 3.12.1867

 

Soleis er endå eit problem løyst, men kvar det sidan vart av desse folki, er førebels uklart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg #4:

 

Hjarteleg takk til Karsten for eit kjempeflott innlegg med ymse tillegg!

 

Eg slår fast at huslyden vart buande i dette nabolaget, og at foreldri ligg gravlagde der.  I FT 1900 dukka det forresten opp ei dotter til som var fødd i Lærdal, men som var utegøymd i FT1870 og FT1880, nemlig Gjertrud «Jaynie», fødd i Lærdal 8.1.1862!

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henry Hermanson

in the U.S., Find a Grave Index, 1600s-Current

Name:Henry Hermanson

Birth Date:23 Dec 1830

Death Date:25 Jan 1918

Cemetery:Bad Axe Independent Lutheran Cemetery

Burial or Cremation Place:Purdy, Vernon County, Wisconsin, United States of America

Has Bio?:N

Spouse:Margaret Hermanson

Children:Jeannette Marie Purcell

 

https://www.findagrave.com/memorial/73158446/henry-hermanson

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.