Gå til innhold
Arkivverket

Til alle brukere og ansatte: God jul og godt nytt år.


Berit Knudsen
 Del

Recommended Posts

Jeg ønsker alle ansatte og og alle brukere en riktig god og fredlig jul, og et godt år i 2022.

Og så vil jeg benytte anledningen til å takke for all hjelp jeg har fått i dette året.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger meg på ønskene dine Berit, og benytter anledningen til å takke for all hjelp jeg har fått i året som snart er omme.

Og takk for at jeg også har fått anledning til å hjelpe andre.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når e-posten med "Ditt Arkivverket-sammendrag" plinger i innboksen hver morra, er det litt som julekvelden hver gang. Og når alle de gode hjelperne alltid er på plass for å pakke ut og inn slektsgaver og -mysterier, da skinner stjerna litt ekstra over Jordmor-Martas hus.

 

God jul og takk for all hjelp

Morten

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker alle brukere på forumet en riktig God Jul og et Godt Nytt År. Idag har vi tatt frem vårt ferdig pynta 70 cm juletre fra boden og skal feire min kjæres bursdag. Hun er født samme dag som min farmor og jeg er født samme dag som farfar 🙂

 

https://www.slektogdata.no/gravminner/grav/c65a5ce4-6801-4bb1-bb54-8e54f8c2d0b5

 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også ønsker dere alle en god jul og et godt nytt år!

Håper det nye året blir bedre enn det som snart er over... (jeg tenker på covid, skjønner dere sikkert)

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul og godt nyttår til alle "her inne"! Takk for alt godt samarbeid med å løse genealogiske nøtter i 2021. Med full jobb (er "bare" 63 år), så blir det litt sånn når jeg har tid og mulighet! Jeg ser fram til nye "genealogiske dugnader" i 2022! 

 

 

God jul og godt nyttår.jpeg

Endret av Grethe Flood
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul til deg Berit, og alle ellers som bruker sidene her, og til alle i arkivverket! Har fått en del orden på slekter i år også, men er alltid noe som er svært vanskelig å løse. Men ved å ta det igjen i perioder, så kan mye la seg ordne til slutt! Alt går ikke an, men ganske mye er mulig å få til. 

  • Liker 4
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg ynskjer brukarane og alle dei tilsette i Arkivverket ei god jul og eit godt nytt år!

 

Eg ynskjer å sende ei spesiell takk til @Kristian Hunskaar (Arkivverket)for at han svarar på alt av spørsmål om skanna arkivmateriale, og dessutan på ein god del andre spørsmål. Ofte får ein svar langt utanom vanleg arbeidstid. Kristian tek seg alltid tid til å undersøkje det som blir spurt etter, og skriv alltid gode, grundige og oppklarande svar.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker dere alle en riktig god jul og et godt nyttår!

 

Vil også takke for all god hjelp jeg har fått her i forumet i 2021. 

 

Julehilsen

 

Kenneth Bratland 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.12.2021 den 5.46, Torbjørn Igelkjøn skrev:

Eg ynskjer å sende ei spesiell takk til @Kristian Hunskaar (Arkivverket)for at han svarar på alt av spørsmål om skanna arkivmateriale, og dessutan på ein god del andre spørsmål. Ofte får ein svar langt utanom vanleg arbeidstid. Kristian tek seg alltid tid til å undersøkje det som blir spurt etter, og skriv alltid gode, grundige og oppklarande svar.

 

Takk for det! Nå har jeg faktisk vært fullstendig avkoblet 10-12 dager, før jeg igjen har tatt fatt i dag. Godt nytt år!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig sent ute her, men vil ønske alle som leser dette et godt nytt år. Har jobbet en del med å legge inn slekt fra folketellingen 1891 i jula, og oppdaget

selvfølgelig at det var flere kilder jeg måtte innom for å få komplett informasjon på aner og søsken av disse. Er enda ikke ferdig, og det vil nok ta tid ja. Det kan

nok hende at jeg vil trenge hjelp her inne etterhvert, for her er det jo mange som er flinke til å hjelpe andre med slektsforskning. Blant annet har jeg fått greie

på flere søsken oig halvsøsken av aner som emigrerte til Amerika

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.