Mats Kalstad Posted Thursday at 03:47 PM Share Posted Thursday at 03:47 PM Har skjønt det slik at man kan finne slektninger berre med ein knapp på Geni.com, nokon som er villig til og sjekke om med og "deg" har nokre koblinger? Har egt ikkje skjønt meg på dette systemet enda men er verdt og gi eit forsøk. Her er lenke til slektreet https://www.geni.com/family-tree/index/6000000181465473853 Og meg https://www.geni.com/people/Mats/6000000181465473853 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torbjørn Igelkjøn Posted Thursday at 04:33 PM Share Posted Thursday at 04:33 PM Mats is Torbjørn Igelkjøn's fourth cousin twice removed! Torbjørn Igelkjøn Du → Trygve Johannes Igelkjøn your father → Elisa Antonette Igelkjøn his mother → Anders Halvorsen Øye her father → Halvor Andersson Øye his father → Synnøve Andersdtr Buttedal his sister → Mathias Olsson Myklebust her son → Reinhard Matiassen Myklebust his son → Olav Severin Reinhardsson Myklebust his son → Randi Helene Kalstad his daughter → <privat> (Kalstad) her daughter → Mats her son Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torbjørn Igelkjøn Posted Thursday at 04:36 PM Share Posted Thursday at 04:36 PM Mats is Torbjørn Igelkjøn's great uncle's third great nephew! Torbjørn Igelkjøn Du → Trygve Johannes Igelkjøn your father → Elisa Antonette Igelkjøn his mother → Laura Myklebust her sister → Samuel Matias Korneliusson Myklebust her husband → Johanna Andrea Korneliusdotter Myklebust his sister → Olav Severin Reinhardsson Myklebust her son → Randi Helene Kalstad his daughter → <privat> (Kalstad) her daughter → Mats her son Det finst heilt sikkert også mange andre linjer. Mats Kalstad 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Kalstad Posted Thursday at 04:47 PM Author Share Posted Thursday at 04:47 PM 12 minutter siden, Torbjørn Igelkjøn skrev: Mats is Torbjørn Igelkjøn's fourth cousin twice removed! Torbjørn Igelkjøn Du → Trygve Johannes Igelkjøn your father → Elisa Antonette Igelkjøn his mother → Anders Halvorsen Øye her father → Halvor Andersson Øye his father → Synnøve Andersdtr Buttedal his sister → Mathias Olsson Myklebust her son → Reinhard Matiassen Myklebust his son → Olav Severin Reinhardsson Myklebust his son → Randi Helene Kalstad his daughter → <privat> (Kalstad) her daughter → Mats her son Se der ja! Stemmer sikkert at vi har slekt fleire plasser i treet. Torbjørn Igelkjøn 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marie Skålnes Posted Thursday at 05:07 PM Share Posted Thursday at 05:07 PM Eg er 11-menning til bestefaren din, så det er litt fjernt. Mats Kalstad and Dag T. Hoelseth 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivar Kristensen Posted Thursday at 05:23 PM Share Posted Thursday at 05:23 PM Mats is your 9th cousin, får jeg. 🙂 Mats Kalstad 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnstein Rønning Posted Thursday at 08:28 PM Share Posted Thursday at 08:28 PM (edited) Your 19th cousin twice removed (alle leddene her er nok ikke til å stole på - ikke lagt inn av meg) 😀 Edited Thursday at 08:32 PM by Arnstein Rønning Torbjørn Igelkjøn and Mats Kalstad 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dag T. Hoelseth Posted Thursday at 08:54 PM Share Posted Thursday at 08:54 PM Påstås at vi er sekstenmenninger … via sunnmørslinjen min. Hadde vært hyggelig det, altså, men litt utfordrende å etterprøve … DTH Torbjørn Igelkjøn and Mats Kalstad 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars E. Øyane Posted Thursday at 10:10 PM Share Posted Thursday at 10:10 PM Innlegg #9: Eg ser at eg får ei nærmaste linje til Mats: 8th cousin three times removed. Kjem nok frå Luster eller Sogndal i Sogn... Mats Kalstad 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Hjortland Posted Friday at 03:33 PM Share Posted Friday at 03:33 PM Fikk disse: Mats is your 6th cousin once removed. Mats is your third cousin once removed's wife's second cousin twice removed. Mats Kalstad 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lene Benedicte Lauritzen Posted Friday at 03:42 PM Share Posted Friday at 03:42 PM Jeg fikk disse: Mats is your 15th cousin once removed. Mats is your third great uncle's great niece's husband's second cousin four times removed. Mats Kalstad 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svein O. Tislevoll Posted Friday at 03:49 PM Share Posted Friday at 03:49 PM Har Myh., så då går det vel ikkje å sjekka via geni, men har Adrian Falkener- linja, som mange finner slekt til, og så er det jo slekten Heiberg som har spreidd seg utover i mange kommuner og landsdeler sikkert, Liljedahl slekta, har visst ei grein i Nord, var vel ein prest Heiberg som var prest i Romsdal trur eg, Ørbech folk i Nord Norge kan henda, ei slekt til Biri i Oppland visstnok, mange utflytta frå Vik i Sogn til Nord Norge, slekter mange plasser i Sogn, på Voss, Hardanger, Hordaland, også slekt som flyttet nedover i Rogaland og lengre, så da er det bra sjanse å få noe felles med mange i landet. Antagelig flyttet noen ned fra Sunnfjord og Nordfjord også, i borgerbok for Bergen, står det om slik flytting. Men en del av det du har spurt om på forumet her, tyder på at det sikkert er noe slektskap via linjer langt tilbake i tid, kanskje noe felles i Sogn. Mats Kalstad 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Kalstad Posted Saturday at 02:03 PM Author Share Posted Saturday at 02:03 PM På 13.5.2022 den 0.10, Lars E. Øyane skrev: Innlegg #9: Eg ser at eg får ei nærmaste linje til Mats: 8th cousin three times removed. Kjem nok frå Luster eller Sogndal i Sogn... Det skal stemme 🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Kalstad Posted Saturday at 02:04 PM Author Share Posted Saturday at 02:04 PM 22 timer siden, Svein O. Tislevoll skrev: Har Myh., så då går det vel ikkje å sjekka via geni, men har Adrian Falkener- linja, som mange finner slekt til, og så er det jo slekten Heiberg som har spreidd seg utover i mange kommuner og landsdeler sikkert, Liljedahl slekta, har visst ei grein i Nord, var vel ein prest Heiberg som var prest i Romsdal trur eg, Ørbech folk i Nord Norge kan henda, ei slekt til Biri i Oppland visstnok, mange utflytta frå Vik i Sogn til Nord Norge, slekter mange plasser i Sogn, på Voss, Hardanger, Hordaland, også slekt som flyttet nedover i Rogaland og lengre, så da er det bra sjanse å få noe felles med mange i landet. Antagelig flyttet noen ned fra Sunnfjord og Nordfjord også, i borgerbok for Bergen, står det om slik flytting. Men en del av det du har spurt om på forumet her, tyder på at det sikkert er noe slektskap via linjer langt tilbake i tid, kanskje noe felles i Sogn. Vist du har muligeit og legge lenk til slekta di kan eg sjå om vi har noke koblinger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Kalstad Posted Saturday at 02:06 PM Author Share Posted Saturday at 02:06 PM På 12.5.2022 den 22.54, Dag T. Hoelseth skrev: Påstås at vi er sekstenmenninger … via sunnmørslinjen min. Hadde vært hyggelig det, altså, men litt utfordrende å etterprøve … DTH Er dette via Aspa slektskape? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars E. Øyane Posted Saturday at 08:27 PM Share Posted Saturday at 08:27 PM Innlegg #16: Eg spekulerer lite vetta på kva metode som er nytta for å definera slekt. Eg finn fleire døme på slektskap rekna via halvsøsken og stesøsken som ikkje er i direkte «blodslekt», so ein lyt nok ta skyldskapen med ein liten klype salt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dag T. Hoelseth Posted Saturday at 09:43 PM Share Posted Saturday at 09:43 PM 7 timer siden, Mats Kalstad skrev: Er dette via Aspa slektskape? Jeg vet ikke. Som sagt, stoler ikke helt på opplysningene, virker vanskelig å etterprøve. Den som har lagt dem inn får redegjøre for dokumentasjonen. Jeg har en Geni-konto, men bruker den ikke. DTH Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svein O. Tislevoll Posted Sunday at 01:03 AM Share Posted Sunday at 01:03 AM 10 timer siden, Mats Kalstad skrev: Vist du har muligeit og legge lenk til slekta di kan eg sjå om vi har noke koblinger Såg at du har ein tråd om Jens Pedersen Holst, fogd i Sogn, f. ca. 1540, d. ca. 1601. G.m. Gudrun Torbjørnsdtr. Dal, f.1550, d. 1585. Viss du er i slekt med disse så er me i slekt, for dette ekteparet er mine tipp, tipp, tipp, tipp, tipp, tipp, tipp, tipp, tipppldeforeldre. Eg har slekta via deira son Torbjørn Jensson (Holst) lensmann i Norum, d. ca. 1646 og kona Kari (Karen) Nilsdtr. Fardal. og deira dotter igjen Guri Torbjørnsdtr. frå Fardal i Sogndal (ca.1595- ca. 1635) g.m. Peder Jørgenson Skildum (ca. 1592 - ca. 1678). Deira son Christen Pederson fra Skildum i Luster, som først var paktar på Hengesteg, seinare på Sterri, Hafslo (levde ca. 1627 - ca. 1700). Hans son igjen Erik Christenson fra Sterri (ca. 1674 - 1747), hans dotter Ingeborg Eriksdtr. Nedre Veo (ca. 1714 - 1765) osb. Du har også ein tråd om Herborg Torbjørnsdatter (f. ca. 1435) i live 1524, g.m. Ivar (Gautesen Dal), disse er mi slekt, via deira son Gaute Ivarsson, n. 1512, Gautes son igjen Jon Gauteson til Sveio, n. 1533, Jons son Erik Jonson Brandvik, n. 1601, hans dotter Margrethe Eriksdtr. Brandvik (1597- 1662). Margrethe er mi tipp, tipp, tipp, tipp, tipp, tipp, tipp, tippoldemor via to linjer, og sjumenning via en til linje (det er tre av oldebarna hennes jeg har linjer fra), og så er faren hennes også (Erik Jonson Brandvik) min 8. tipp via Mowat slekta. Mats Kalstad 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Kalstad Posted Sunday at 04:25 PM Author Share Posted Sunday at 04:25 PM 19 timer siden, Lars E. Øyane skrev: Innlegg #16: Eg spekulerer lite vetta på kva metode som er nytta for å definera slekt. Eg finn fleire døme på slektskap rekna via halvsøsken og stesøsken som ikkje er i direkte «blodslekt», so ein lyt nok ta skyldskapen med ein liten klype salt... Enig, eg tenker so og sei på 3 menninger og 4 menninger og mulignes 5 menninger, da kan man sei man er i slekt, etter mi meining. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pål Martinussen Posted Sunday at 09:11 PM Share Posted Sunday at 09:11 PM Fikk denne som blodslekt: Mats is Pål Willy Martinussen's 11th cousin four times removed! Fikk denne gjennom inngifte: Mats is your second cousin once removed's husband's second cousin four times removed. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivar Kristensen Posted 9 hours ago Share Posted 9 hours ago På 15.5.2022 den 18.25, Mats Kalstad skrev: Enig, eg tenker so og sei på 3 menninger og 4 menninger og mulignes 5 menninger, da kan man sei man er i slekt, etter mi meining. Jeg har ingen klar "cutoff" med hensyn til dette. Det er nær slekt (familie, storfamilie), fjern slekt og meget fjern slekt. Man er i slekt når slektskap kan påvises, om aldri så fjernt. Hva som er meningsfylt slektskap for den enkelte kan dog variere. Gratulerer med dagen! Torbjørn Igelkjøn 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karianne Fog Heen Posted 5 hours ago Share Posted 5 hours ago (edited) Geni sjekker om man er direkte "blodsslekt" eller inngiftet, uavnehgig av antall ledd. Men det forutsetter såklart at slektninger er lagt inn. En kan ha profiler som er "sixth cousin twice removed", som plutselig kommer mye nærmere hvis man får lagt inn profilen til en far eller noe slikt. Man kan sjekke slektsforhold mellom to Geni-profiler uavhengig av om det er en selv eller ikke. Gå inn på en tilfeldig Geni-profil (du må antagelig være innlogget), så kan du trykke på knappenålen i høyre hjørne på profilen for å ta utgangspunkt i den. Gå inn på en hvilken som helst annen profil og trykk for å sjekke slektsforhold. Edited 5 hours ago by Karianne Fog Heen Torbjørn Igelkjøn 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torbjørn Igelkjøn Posted 44 minutes ago Share Posted 44 minutes ago (edited) Ein bør også ha i bakhovudet at nettsider som Geni inneheld mange feil og mykje tull (også kalla "slektsvirus"), slik at det er viktig å vere kritisk til det som står der. Det er sikkert mogeleg å finne "slektskap" til både Gud og Jesus der. Generelt er nok Geni mest å stole på når det gjeld opplysningar frå nyare tid, medan opplysningane lenger tilbake (der det finst færre- og meir usikre kjelder) kan vere meir tvilsame eller teke ut av lufta. Eg trur eg i følgje Geni var 12-menning eller noko slikt til kongen, men anar ikkje om det stemmer og har heller ikkje kompetanse på middelaldergenealogi i ei slik grad at eg kan sjekke det. Generelt stoppar det gjerne opp på 1600-1700-talet, sidan det er lite av skifte eller kyrkjebøker før den tid. Heller ikkje bygdebøker eller andre samanstillingar er feilfrie, sidan alle gjer feil og at få og usikre kjelder bakover i tid vanskeleggjer nøyaktig og eintydig dokumentasjon av slektsforhold. Edited 39 minutes ago by Torbjørn Igelkjøn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts