Gå til innhold
Arkivverket

Søk i folketellinger har sluttet å virke


Geir Thorud
 Del

Recommended Posts

Søker på kun fornavnene Ole og Hans i folketelling 1891 Vardal og Østre Toten, 1900 Gjøvik, Vardal. Hamar.

Alle søk gir null treff.

 

Endret av Geir Thorud
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så noen klaget over dette på FB og sjekket på nytt i dag.  Jeg har mange ganger søkt på min bestefars navn og årstall og fått flere treff, MEN om jeg gjør det i dag får jeg NULL treff. Hvis jeg fjerner årstall så kommer treffene frem igjen. Jeg testet ut dette fordi det er flere som har vært frustrert over manglende treff i dag 1f642.png Det virker som om det er noe galt med årstall-koblingen. 1f642.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe er galt ja !  Bruker normalt 'Avansert personsøk' Virker kun med konkret navn, ikke noe mer! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Geir Thorud skrev:

Søker på kun fornavnene Ole og Hans i folketelling 1891 Vardal og Østre Toten, 1900 Gjøvik, Vardal. Hamar.

Alle søk gir null treff.

 

Det samme strever jeg med. Sogn og Fjordane 1865,1875...... null treff.  Skulle ønske vi fikk en beskjed om grunnen og hvor lenge det vil vare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
9 minutter siden, Leif Baardseth skrev:

Virker ikke i dag heller! Fellesferie i dataavdelingen?

Søk i folketellinger virker helt fint, jeg har nettopp testet. Jeg har testet flere forskjellige søk osv. alt virker helt OK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.