Gå til innhold
Arkivverket

Skifteprotokoll Hardanger og Voss Ac7b - fol 545 er ikkje skanna


Norodd Hagenson
 Del

Recommended Posts

Fol 545 a/b er ikkje med i den skanna versjonen. Eksisterer arket i originalprotokollen? Eg er ute etter skiftet etter Lars Mikkelson Bø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Norodd Hagenson skrev:

Fol 545 a/b er ikkje med i den skanna versjonen. Eksisterer arket i originalprotokollen? Eg er ute etter skiftet etter Lars Mikkelson Bø.

 

For meg ser det ut til at dette oppslaget (https://www.digitalarkivet.no/sk20081119640555) viser folio 544b til venstre og folio 546a til høyre, ettersom teksten øverst til venstre synes å være en fortsettelse fra folio 544a. I så fall må folio 545 nødvendigvis mangle i protokollen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet mitt var nok retta til SAB, om dei kunne sjekka i originalprotokollen om sida er borte eller berre laus. Feil kan skje under skanning.

Endret av Norodd Hagenson
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Norodd Hagenson skrev:

Spørsmålet mitt var nok rett til SAB, om dei kunne sjekka i originalprotokollen om sida er borte eller berre laus. Feil kan skje under skanning.

 

Da flytter jeg spørsmålet til Spør Arkivverket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian har heilt rett i at sida til venstre er 544b på bildet. Det er tydeleg at folie 545 har mangla då skifteprotokollane i si tid vart mikrofilma. Men ein gong i mellomtida må ein ha funne igjen den manglande folien som er restaurert og no er festa inne i protokollen.

For tida manglar vi bokskanner i Bergen, men når den er på plass, truleg i løpet av august, så vil vi sjå om vi kan få skanna og publisert også denne folien. Skiftet etter Lars Mikkelsen Bø står nederst på fol 545a.

Takk til Norodd som hjalp oss å rette opp i dette!

Lars.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det plastfolie eller noko slikt rundt arket, eller er det slik at skrifta på høgre delen er heilt vekke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Torbjørn Igelkjøn skrev:

Er det plastfolie eller noko slikt rundt arket, eller er det slik at skrifta på høgre delen er heilt vekke?

 

Høyre del er nok vekk, ja. Det ser ut til at arket har blitt konservert med såkalt japanpapir: https://no.wikipedia.org/wiki/Japanpapir

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.