Gå til innhold
Arkivverket

"sperret grunnet personvern"


Gunnar Sigdestad
 Del

Recommended Posts

Svært ofte sjekkar eg "Scanna arkiver" og "Sist publiserte" og syns det er spennande, men det forbausar meg stadig at Arkivverket brukar så store resursar på å digitalisere materiale som er sperra for innsyn 50 år eller meir fram i tida, når vi veit at det finst kolossalt mykje som folk "ventar på". Eg tippar at 90% av det som blir scanna er utilgjengeleg for den gemene hop.
Med arkiv som er sperra lenge meiner eg materiale frå Folketrygdkontoret, Sosialdepartementet, fødselsregister, handelsregister oya.
Kva er grunnen til dette?

Endret av Gunnar Sigdestad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Gunnar Sigdestad skrev:

Svært ofte sjekkar eg "Scanna arkiver" og "Sist publiserte" og syns det er spennande, men det forbausar meg stadig at Arkivverket brukar så store resursar på å digitalisere materiale som er sperra for innsyn 50 år eller meir fram i tida, når vi veit at det finst kolossalt mykje som folk "ventar på". 
Med arkiv som er sperra lenge meiner eg materiale frå Folketrygdkontoret, Sosialdepartementet, fødselsregister, handelsregister oya.
Kva er grunnen til dette?

Hei

En god del av materialet som skannes er for å lette arbeidet til Arkivverkets saksbehandlere og gi mulighet for stedsuavhengig saksbehandling. Det er også en del av dette materialet som er nyttig for forvaltningen å kunne få tilgang til i sitt arbeid. Ved å tilgjengeliggjøre dette, kan de selv gjøre oppslag i kilder som ligger fysisk hos Arkivverket. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.