Berit Knudsen Posted March 7 Share Posted March 7 Er det flere enn meg som får error når jeg prøver å komme inn på Digitalsrkivet ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anfinn Bernaas Posted March 7 Share Posted March 7 Ja! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harald L. Bakke Posted March 7 Share Posted March 7 Ja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Kittilsen Posted March 7 Share Posted March 7 7 minutter siden, Berit Knudsen skrev: Er det flere enn meg som får error når jeg prøver å komme inn på Digitalsrkivet ? Ja - vi får smøre oss med tålmodighet 🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wera Karlsen Posted March 7 Share Posted March 7 Ja, virket for 10 min.siden,men så ble det bråstopp:-( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torbjørn Igelkjøn Posted March 7 Share Posted March 7 Jepp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roald Sjursen Posted March 7 Share Posted March 7 ja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berit Knudsen Posted March 7 Author Share Posted March 7 Får passe på å ta en en pause og en kopp kaffe, og håpe det ikke tar for lang tid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen Tjernshaugen Posted March 7 Share Posted March 7 Joda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnneL Posted March 7 Share Posted March 7 Jaaa .. så var det bråstopp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan-Thore Solem Posted March 7 Share Posted March 7 Teknisk avdeling kommer vel ikke på jobb før i morgen tidlig. Da er det vel heller tid for å "massere" foto-samlingen i mellomtiden... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renathe-Johanne Wågenes - Arkivverket Posted March 7 Share Posted March 7 2 minutter siden, Jan-Thore Solem skrev: Teknisk avdeling kommer vel ikke på jobb før i morgen tidlig. Da er det vel heller tid for å "massere" foto-samlingen i mellomtiden... IT-avd er på saken og løser nok dette allerede i kveld Harald Korneliussen, Torbjørn Igelkjøn and Jan-Thore Solem 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan-Thore Solem Posted March 7 Share Posted March 7 1 minutt siden, Renathe-Johanne Wågenes - Arkivverket skrev: IT-avd er på saken og løser nok dette allerede i kveld Takk for tilbakemeldingen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matthias Kolberg Posted March 7 Share Posted March 7 Det er mulig å komme forbi «error»-varselet hvis man trykker oppdater-knappen (refresh) i nettleseren tre-fire ganger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harald Korneliussen Posted March 7 Share Posted March 7 2 minutes ago, Matthias Kolberg said: Det er mulig å komme forbi «error»-varselet hvis man trykker oppdater-knappen (refresh) i nettleseren tre-fire ganger Jeg tror ikke det er å anbefale. Det er mulig overbelastning er en faktor, og det gjør det verre 🙂 best å benytte anledningen til å følge opp andre ting i stedet tror jeg. Matthias Kolberg and Torbjørn Igelkjøn 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berit Knudsen Posted March 7 Author Share Posted March 7 (edited) Nå er DA oppe og går igjen. Edited March 7 by Berit Knudsen en bokstav for mye Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svein paulsen Posted March 7 Share Posted March 7 Ja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts