Gå til innhold
Arkivverket

Anna Nilsdtr Breili g 1742 med Jon Johannesson, kvar vart det av dei?


Anne Marie Bøtun Øyri
 Del

Recommended Posts

I kyrkjeboka for Leikanger finn eg giftarmålet for Anna og Jon i 1742, venstre side

https://media.digitalarkivet.no/view/11565/45

 

Forlovarane skriv seg Torsnes medan Jon er utan gardsnamn. Kan han vera frå Torsnes i Vetlefjorden (no Sogndal kommune)? 

Vi veit ikkje fødselsår for Anna, men foreldra gifte seg i 1708, faren Nils Jacobsen Breilid fødd 1680 døydde i 1713 og mora i 1715.

Er det mogeleg å finna ut noko meir om Anna og Jon og kvar han evt. kom frå?

 

Mvh

Anne Marie B Øyri

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne Marie !

 

Korkje eg eller nokon andre i S&D, Hordaland, kan sjå nokon vielse til Anna og Jon på den sida du har lagt ut.

 

Derimot kan ein sjå Ane Nilsdtr jordfestet (funeral) på Vangsnes 32 år.

—-

Så du må visa meg lekkkja for giftermålet til dine to, Anne Marie, før eg kan gå vidare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Jon for at du ser litt meir på dette.

https://media.digitalarkivet.no/view/11565/45

Midt på venstre side 

sponfalia

Joen Johansen og Ane Nilsdtr Breilien

Det er slik eg les det, men om det er truloving og ikkje giftarmål?

Det står rett nedom jordfestinga til Ane Nilsdtr. 32 år.

I ætteboka for Leikanger fann eg at dei vart gifte i 1742, men ingen fleire opplysningar om dei.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No ser og dei !  I Tjugum (Balestrand) forlovelse mellom Sjur ?? Vangsnes og Turi Joensd Feten m/ 2 forlovere.

Og «dine 2» Joen Johansson og Ane Nielsd Breidlien m/ forlovere Christen og Mons.

 

Anne Marie (AM):  Tolkar du at eine forloveren, Mons, er frå Torsnes ? Og Christen frå Fjærestad ?

——-

Kvar dei flytte, døydde etter 1742, diverre, AM, der er eg blakk !

Du må event venta til ekstraskatten  frå 1762 vært Transkirbert, i håp om at ein eller begge levde 20 år etter ekteskapet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpa forlovarane kunne gi ein peikepinn.Det stemmer at eg tolkar etternamna deira til Fjærestad og Torsnes, men Jon og Anna kan sjølvsagt ha vore tenarar og ikkje ha noko samband elles mot desse gardane. Var jo også ofte naboar som var forlovarar.

Men vil tru det peikar mot at ingen av dei to budde i Fresvik då dei forlova seg.

Kan prøva å sjekka ekstraskatten, men Jon er jo eit vanleg namn så skal vel noko til å finna ut noko. Og i eventuelle ættebøker treng dei ikkje vera komne med viss dei ikkje hadde etterkomarar og berre var husmannfolk ei kort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.