Tore Jørgen Løwe Skrevet Oktober 22 Del Skrevet Oktober 22 Eiker kirkebøker, AV/SAKO-A-4/F/Fa/L0007: Ministerialbok nr. I 7 /1, 1733-1808, s. 34 Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/kb20061220610416 Nr 11 Peder Larsen ?? Hva står det etter navnet? mvh Tore Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birger Carlsen Skrevet Oktober 22 Del Skrevet Oktober 22 Jeg er langt fra den beste på dette, men jeg mener i all erbødighet at det står Peder Larsens kone. Noe gårdsnavn klarer jeg ikke å dra ut av dette. Denne skriften ser ut til å bære preg av en skjelven prest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Jørgen Løwe Skrevet Oktober 23 Forfatter Del Skrevet Oktober 23 Takk Birger for ditt på svar. Jeg er helt enig i at denne presten ikke skriver pent og det er han beryktet for. Jeg har sett på originalen flere ganger etter ditt svar og jeg lurer på om det kan stå: Peder Larsens kone er jordfestet mvh Tore Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå