Jump to content
Nasjonalarkivet

Recommended Posts

Uleselig skifte - Knud Bang

Jeg har lagt ut dette spørsmålet tidligere, men det har havnet som svar på et helt annet tema, og jeg gjentar det derfor her.

Jeg er usikker på hva som er riktig forum, men er det mulig å fremskaffe en bedre skanning av denne og neste side som inneholder dette skiftet på Nørvenes i Borgund etter Jacob Knudsen Bang? Det hadde antakelig vært enklere å lese om det var skannet i farger. Nordre Sunnmøre sorenskriveri, AV/SAT-A-0006/1/3/3A/L0010: Skifteprotokoll 4, 1812-1816, s. 312b-313a 

https://forum.arkivverket.no/topic/372185-uleselig-skifte/

3 timer siden, Tor Kvien skrev:

Uleselig skifte - Knud Bang

Jeg har lagt ut dette spørsmålet tidligere, men det har havnet som svar på et helt annet tema, og jeg gjentar det derfor her.

Jeg er usikker på hva som er riktig forum, men er det mulig å fremskaffe en bedre skanning av denne og neste side som inneholder dette skiftet på Nørvenes i Borgund etter Jacob Knudsen Bang? Det hadde antakelig vært enklere å lese om det var skannet i farger. Nordre Sunnmøre sorenskriveri, AV/SAT-A-0006/1/3/3A/L0010: Skifteprotokoll 4, 1812-1816, s. 312b-313a 

Har vi ikke svart på dette her?

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.