Jump to content
Nasjonalarkivet

Recommended Posts

34 minutter siden, Arne Natvik skrev:

Er det mulig å få lesa eller få tilsendt fylgjande skifteprotokoll: Skifteprotokoll nr 4, 1722-35 for Indre Sogn

Oppslag i arkivkatalogen for arkivet AV/SAB-A-3301 Indre Sogn tingrett viser at protokollen(e) som er tildelt nummer 4, mangler: https://www.arkivportalen.no/entity/316b3d0f-8588-49d2-8c81-c565d8bc3eb5

• Thanks 1
18 hours ago, Torbjørn Igelkjøn said:

Kan det vere desse skiftedesignasjonane det er snakk om?

https://www.arkivportalen.no/entity/6a3bdbb3-b90d-49d0-b119-0146af7c9266?ins=AV

Stemmer Torbjørn. Er det ein måte eg kan få lesa desse skifti og treng evt. hjelp til å tyda skifti?

6 timer siden, Arne Natvik skrev:

Stemmer Torbjørn. Er det ein måte eg kan få lesa desse skifti og treng evt. hjelp til å tyda skifti?

Dette arkivstykket er ikke digitalt tilgjengelig. Det befinner seg fysisk på Nasjonalarkivet, Bergen, så dersom du ønsker å studere materialet, kan du se det på lesesalen. Gjelder det et konkret oppslag, kan du sende oss en henvendelse ved å bruke dette kontaktskjemaet, men vær oppmerksom på at Nasjonalarkivet har begrensede ressurser til å gjøre oppslag i fritt tilgjengelig materiale.

• Like 1
  • Thanks 1
14 hours ago, Nasjonalarkivet - Stian Myrabø Løkeberg said:

Dette arkivstykket er ikke digitalt tilgjengelig. Det befinner seg fysisk på Nasjonalarkivet, Bergen, så dersom du ønsker å studere materialet, kan du se det på lesesalen. Gjelder det et konkret oppslag, kan du sende oss en henvendelse ved å bruke dette kontaktskjemaet, men vær oppmerksom på at Nasjonalarkivet har begrensede ressurser til å gjøre oppslag i fritt tilgjengelig materiale.

Takk for oppklarande svar Stian. Eg med min kompetanse på dette feltet må nok venta til denne arkivfili evt. vert tilgjengeleg digitalt.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.