Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Recommended Posts

Da er jeg ferdig med http://eidangerslekt.org !!

Eidangerslekt er en interaktiv gårds og slektshistorie for Eidanger, Siljan,Brevik og Østre Porsgrunn i Telemark. 

Jeg har fått tatt med og skrevet inn skiftene i Brevik fra 1824 til 1831, og ryddet litt, og har nå ikke noe plan om hva jeg skal nå skal gjøre. Det må jo bety at jeg er ferdig, selv om det nok alltid vil dukke opp noe som kan legges til eller endres. Fordelen med et slikt nettbasert prosjekt er at jeg alltid kan oppdatere med ny kunskap. Så på den måten blir det jo aldri ferdig. Det har tatt meg 20 år å lage Eidangerslekt. Det blir "høstet" av Nasjonalbiblioteket, så når de får alt klart, blir det liggende der for all fremtid. Jeg har en avtale med dem at det skal kunne sees av alle.

Jørn Olsen

Eidangerslekt.org

Endret av Jørn Olsen
  • Liker 4
  • Takk 8
Lenke til kommentar
https://forum.arkivverket.no/topic/373134-ferdig-med-eidangerslektorg/
Del på andre sider

Hei Jørn!

Hjertelig takk for den fantastiske jobben du har gjort med Eidangerslekt.org. 

Jeg har brukt nettstedet mange ganger, og det har vært til stor hjelp for egen slektsforskning. Mengden informasjon du har samlet, systematisert og gjort tilgjengelig er rett og slett imponerende. Slike åpne og gjennomarbeidede ressurser er gull verdt for alle oss som leter etter røttene våre, og jeg setter utrolig stor pris på at du deler dette så raust. Det ligger åpenbart enormt mye arbeid og lidenskap bak. Det fortjener du all mulig ros for! Vit at arbeidet ditt blir lagt merke til og satt utrolig stor pris på.

• Liker 3

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Dag F Gravem
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.