Gå til innhold
Arkivverket

Fylkesinndeling


Knut Helge Nebell
 Del

Recommended Posts

I det gamle forumet kunne vi plassere våre spørsmål i det fylke hvor den etterspurte personen trolig høre hjemme.

 

Vil den gamle fylkesinndelingen også bli opprettet her?

 

Det et mitt ønske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I søkefeltet øverst til høyre kan du skrive «fylkesinndeling» og vil da raskt finne fram til tema og tema i «Brukernes eget forum».

 

Jeg vil for øvrig vise til ordensreglenes punkt 1 hvor det henstilles om å bruke fullt navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I søkefeltet øverst til høyre kan du skrive «fylkesinndeling» og vil da raskt finne fram til tema og tema i «Brukernes eget forum».

 

Jeg vil for øvrig vise til ordensreglenes punkt 1 hvor det henstilles om å bruke fullt navn.

 

 

Jeg ble forvirret når jeg ble spurt om å oppgi annet navn ”nickname”, derfor brukte jeg dette navnet.

 

Det hadde vært mye greiere om det feltet ble sløyfet så hadde det ikke vært noen tvil, mitt fulle navn var jo synlig i det gamle forumet.

 

Ordensreglene hadde jeg ikke sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble forvirret når jeg ble spurt om å oppgi annet navn ”nickname”, derfor brukte jeg dette navnet.

 

Det hadde vært mye greiere om det feltet ble sløyfet så hadde det ikke vært noen tvil, mitt fulle navn var jo synlig i det gamle forumet.

 

Ordensreglene hadde jeg ikke sett.

 

Jeg er enig i at det er forvirrende. Det navnet som blir vist på innleggene dine er det som kalles «visningsnavn» i profilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I søkefeltet øverst til høyre kan du skrive «fylkesinndeling» og vil da raskt finne fram til tema og tema i «Brukernes eget forum».

 

Jeg gjorde som du sa og brukte søkefeltet med fylkesinndeling som søkeord.

 

Ja, jeg ser at spørsmålet er reist tidligere i andre forum, men jeg trodde spørsmålene hørte hjemme i dette forumet siden det er Digitalarkivet som må opprette eventuelle fylkesgruppering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet hører hjemme her det er korrekt, men vi har også svart i ett av de andre trådene om dette emnet.

 

Enn så lenge har vi ikke noe nytt svar å komme med. Vi avventer litt til, og ser på alternative løsninger til å opprette et forum for hvert fylke. Det blir fryktelig tungvint for de fleste vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.