Gå til innhold
Arkivverket

Personlige meldinger - «Innboks»


Leif Biberg Kristensen
 Del

Recommended Posts

Jeg har sendt og mottatt flere personlige meldinger, men har ikke vært i stand til å finne igjen disse fra Min profil. I ren desperasjon tok jeg opp hjelpeteksten og fant et avsnitt om «Personal Messenger»:

 

«The personal messenger can be used to have private conversations with other members. To access it, select your username while logged in from the top corner of any page, and then press "Messenger".»

 

Etter litt fikling skjønte jeg omsider at det var denne teksten «Messenger» som må være oversatt til «Innboks». Dette er lite intuitivt etter min mening. Kunne dere ikke heller kalt den «Personlige meldinger» eller «Mine meldinger»? Det ser ikke ut til å være noe problem med plassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er noe jeg har misforstått (det hender...), men når jeg er innlogget, og trykker på den lille pila ved siden av navnet mitt oppe til høyre, så kommer det opp en liten "rullgardin-meny", hvor bl.a. "innboks" befinner seg.

 

Der ligger de meldingene jeg har fått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er noe jeg har misforstått (det hender...), men når jeg er innlogget, og trykker på den lille pila ved siden av navnet mitt oppe til høyre, så kommer det opp en liten "rullgardin-meny", hvor bl.a. "innboks" befinner seg.

 

Der ligger de meldingene jeg har fått.

 

Ja det er jo det jeg også endelig har skjønt - men jeg klarte altså ikke å assosiere denne «innboksen» med mine personlige meldinger. Det er sikkert jeg som er litt rar :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.