Gå til innhold
Arkivverket

De gamle debatt-temaene


Per Helge
 Del

Recommended Posts

Det ble opplyst at de gamle debattene ville bli overført til det nye forumet, slik at diskusjonene kunne fortsette her. Gjelder det bare de nyeste diskusjonene? Det er mange debatter jeg ikke finner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vil de gamle innleggene legges over i nytt forum?

 

Jeg vurderer å starte tema i nytt forum ved å overføre det som allerede ligger i det gamle, men vil unngå at det senere blir to tema med samme spørsmål. Jeg har til nå ventet på den automatsike overføringen. Men hvis det tar lang tid før det skjer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår svaret til Bent sånn at de gamle trådene ikke kommer inn som de nye innleggene vi lager her, men som en kategori vi kan søke dem fram i, men ikke fortsette å skrive på. Derfor tror jeg at jeg hadde gjort det du sa om å kopiere inn det som ligger i den gamle tråden og fortsette derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man fortsætter sit gamle tema og laver lænke nu, hvad sker der så, når de gamle temaer bliver konverteret til dette forum ?

 

Duer lænken da ?

 

Vh,

Berit Pagh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det nye forumet har man muligheten til å redigere innleggene, den muligheten regner jeg med kan brukes til å endre en evt. lenke, dersom det blir aktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.