Gå til innhold
Arkivverket

Gul varseltrekant, Rapporter


Berit Knudsen
 Del

Recommended Posts

Jeg lurer på hva den gule varseltrekanten med Rapporter nede på v.side er til?

 

Dersom man finner innlegg støtende, upassende eller med et innhold som på annen måte bryter med reglementet, kan man rapportere det ved å klikke på varseltrekanten under det innlegget det gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser nå at du egentlig hadde stilt dette spørsmålet til Digitalarkivet, så jeg begikk vel litt "selvtekt" ved å svare på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har blitt sagt tidligere at det er fritt fram her for alle å svare på spørsmål, - selv om man rimeligvis svarer for seg selv og ikke på vegne av Digitalarkivet.

 

Ved å klikke på den gule knappen kommer du til et skjermbilde hvor du kan rapportere et innlegg til administrator. Ettersom dette er en totrinns-prosess, gjør det ingenting å trykke på rapporteringsknappen. Du kan da lese hjelpeteksten, som er i samsvar med det Oddbjørn skriver. Etterpå kan du gå ut igjen med Tilbake-knappen i nettleseren din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for klare og greie svar. Jeg hadde mistanke om at det var noe slik, men var litt redd for hva skjedde om jeg trykket på knappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.