Gå til innhold
Arkivverket

Spørsmål og svar


hilfrid
 Del

Recommended Posts

Hei! Hvor lenge blir spørsmål og svar i brukernes eget forum "oppbevart" før de blir "borte"? :(

 

Mvh. Hilfrid.

 

De blir ikke borte, men temaer der det ikke kommer nye innlegg, forflytter seg ganske raskt bakover i "køen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to tre gangene jeg har vært frampå, har det ikke kommet epost med varsel. Og hvordan søker jeg på eldre tråder både her og i det gamle ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Helge.

 

Kontollpanel / innstillinger / varselsinnstillinger gir deg mulighet til å velge varslingsmåte. Om du krysser av for 'Abonner på emner jeg skriver innlegg i' (tror jeg det sto..) vil det tilsvare 'korga mi' i det gamle forumet. For å se den listen, må du også inn i kontrollpanel.

 

Søking er fint her i det nye forumet. Søk på ord eller navn. Rattet til høyre for søkefeltet åpner et søkeskjema, men jeg har ikke sett så nøye på det ennå.

 

Det gamle forumet er vel ikke kommet inn ennå, så vi må søke som før: http://da2.uib.no/cgi-win/WebDebatt.exe?slag=listtema&debatt=brukar&startnr=&antall=&spraak=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De blir ikke borte, men temaer der det ikke kommer nye innlegg, forflytter seg ganske raskt bakover i "køen".

 

 

 

Hei Oddbjørn!

 

Takk ditt beroligende svar :)

 

 

Mvh Hilfrid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.