Gå til innhold
Arkivverket

Hva betyr denne advarselstripa?


Bengt E Vesthagen Oslo
 Del

Recommended Posts

Vi har nok fått det alle sammen. Sikkert en form for prikkbelastning: Så og så mange advarsler innen en viss tid, så henger medlemskapet her i en tynn tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert effektivt :-) Ingen vil vel ha en eneste stjerne tenker jeg. Man bør kunne holde seg på matta når emnet er slektsforskning :P

 

Eh, men når jeg la inn innlegget skjønte jeg først hva det gjaldt. Ikke disse rundingene som jeg først trodde - men en stripe. Ok - så er den ikke synlig for andre - men det er sikkert effektivt like vel.

Endret av Ørnulf Schømer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan se ut som at det er blitt aktivert en type advarselssystem hvor forumets moderatorer kan gi advarsler til brukere som ikke oppfører seg. Den aktuelle brukeren får da se «sine» advarsler. Klikk på ordet «advarsler», så får du opp et flytende vindu.

 

Om dette har tvunget seg fram på grunn av utstrakt bruk av rapporter-knappen kan jeg ikke uttale meg om, men for de aller fleste vil den nok stå på 0 til enhver tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leif Biberg Kristensen

Ja,om du har rett at det er det som er i vente, er det godt vi har alt på "stell". Da er det vel snart en ny debatt på gang. Never ending story B)

Mvh.Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Advarsel-linjen skal ha vært der fra dag en og er noe som fulgte med programvaren. For moderator er det veldig praktisk for bak advarslene ligger det diverse kommentar- og kontaktmuligheter til medlemmene.

 

Klikker dere på ordet Advarsler så får dere opp et statusvindu for advarsler og grunner for advarsler. Det er mulig å legge til og trekke fra advarsler, slik at enhver kan få en plettfri linje igjen hvis han/hun bare følger ordensreglene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.