Gå til innhold
Arkivverket

Hvordan endre visningsnavn?


Unni
 Del

Recommended Posts

Jeg prøver å sette inn etternavn, men det var ikke lett, kan noen hjelpe? Mvh Unni

- Trykke på "Unni" øverst til høyre

 

- Trykk på "innstillinger" i ditt kontrollpanel

 

- Endre visningsnavn (det kan du gjøre 3x i løpet av 30 dag - jeg har brukt opp mine - tenkte å gå tilbake til ArnsteinR)

 

- Vær obs på at dersom du benytter fullt navn som visningsnavn, blir dette søkbart på Google o.a.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Trykke på "Unni" øverst til høyre

 

- Trykk på "innstillinger" i ditt kontrollpanel

 

- Endre visningsnavn (det kan du gjøre 3x i løpet av 30 dag - jeg har brukt opp mine - tenkte å gå tilbake til ArnsteinR)

 

- Vær obs på at dersom du benytter fullt navn som visningsnavn, blir dette søkbart på Google o.a.

Takk skal du ha! Jeg trodde ikke det var der fordi E-Mail adressen min sto der, Er det ikke slik at vi fra og med i dag må vise fullt navn da ? Mvh Unni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha! Jeg trodde ikke det var der fordi E-Mail adressen min sto der, Er det ikke slik at vi fra og med i dag må vise fullt navn da ? Mvh Unni

Jeg tror det ikke før jeg får se det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det ikke før jeg får se det...

Det er helt utenkelig at DA kan stenge ute en person som benytter et alias som visningsnavn, men som skriver under med fullt navn i en signatur - for å slippe å bli søkbar på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du sier noe,vi får se det an, jeg har nå lagt inn fullt navn, men ser jo helt klart poenget ditt!

Takk for hyggelig hjelp, det er sikkert flere som i løpet av dagen, lurer på det samme. Mvh Unni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du sier noe,vi får se det an, jeg har nå lagt inn fullt navn, men ser jo helt klart poenget ditt!

Takk for hyggelig hjelp, det er sikkert flere som i løpet av dagen, lurer på det samme. Mvh Unni

Bare hyggelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.