Gå til innhold
Arkivverket

Tre dødsfall i Moskenes-Flakstad-Reine - kvar er dei?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Kyrkjelydskontoret i Flakstad har søkt etter tre dødsfall for meg, men utan å finna spor etter dei. Dei har søkt kyrkjebøkene for Moskenes og Flakstad sokner frå 1916, men kanskje finst det òg ein eigen protokoll for Reine? Kyrkjeboklista på Digitalarkivet kan tyda på det...

 

Desse tre mannspersonane, svograr/halvbrør er det eg leiter etter:

 

* Tortin Johan Krans EINARSEN, fødd i Flakstad 23.5.1862, bustad Rostad, døydde ETTER 1913

 

* Johan Mathias Andreas EILERTSEN, fødd i Flakstad 17.9.1953, bustad Horseide/Kirkefjord, døydde ETTER 1913 og FØR 1940

 

* John Johan Frithjof T(H)OMASSEN, fødd i Flakstad 1.2.1866, bustad Rostad, døydde ETTER 1913 og FØR 1963

 

Om nokon med lokal kunnskap (eller andre) har tips å komma med når det gjeld å spora opp desse dødsfalli, ville eg setja stor pris på det og takkar so mykje på førehand!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lars,

 

jeg kan ikke bidra med noen opplysninger, men jeg ser av databaen Gravminner i Norge, at Frode Johnsen i DIS-Salten slektshistorielag har registrert gravsteiner på Reine kirkegård og at han også er nevnt ifm pågående registrering av gravsteiner på Rostad kirkegård i Moskenes.

 

Hvis du ikke allerede har vært i kontakt med slektshistorielaget, kan det være en idé? Problemet er selvsagt at de kanskje ikke finne noe mer, siden menighetskontoret ikke kunne finne noe om de tre nevnte mennene.

 

Om noen av de nevnte mennene omkom på sjøen, burde jo det i det minste være registrert en plass...

 

Grethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Ein sein, men like hjarteleg takk til Grethe for innlegget frå i fjor om dette problemet.

 

I mellomtidi er tidi gått, og eitt av dei sakna dødsfalli er kome til rette:

 

* Johan Mathias Andreas Eilertsen døydde på Horseide i Flakstad 14.5.1914

 

MEN, framleis manglar dei to andre:

 

* Tortin Johan Krans EINARSEN, fødd i Flakstad 23.5.1862, bustad Rostad, døydde ETTER 1913

 

* John Johan Frithjof T(H)OMASSEN, fødd i Flakstad 1.2.1866, bustad Rostad, døydde ETTER 1913 og FØR 1963

 

Er det i det heile mogeleg å komma på sporet etter desse tre dødsfalli?

 

Eg takkar igjen so mykje for allegode tips!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ein sein, men like hjarteleg tak til Grethe for innlegget frå i fjor om dette problemet.

 

I mellomtidi er tidi gått, og eitt av dei sakna dødsfalli er kome til rette:

 

* Johan Mathias Andreas Eilertsen døydde på Horseide i Flakstad 14.5.1914

 

MEN, framleis manglar dei to andre:

 

* Tortin Johan Krans EINARSEN, fødd i Flakstad 23.5.1862, bustad Rostad, døydde ETTER 1913

 

* John Johan Frithjof T(H)OMASSEN, fødd i Flakstad 1.2.1866, bustad Rostad, døydde ETTER 1913 og FØR 1963

 

Er det i det heile mogeleg å komma på sporet etter desse tre dødsfalli?

 

Eg takkar igjen so mykje for allegode tips!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Tortin Johan Krans EINARSEN, fødd i Flakstad 23.5.1862, bustad Rostad, døydde ETTER 1913

Her er han i alle fall i 1910: http://digitalarkivet.arkivverket.no/ft/person/pf01036934001530

 

* John Johan Frithjof T(H)OMASSEN, fødd i Flakstad 1.2.1866, bustad Rostad, døydde ETTER 1913 og FØR 1963

1910: http://digitalarkivet.arkivverket.no/ft/person/pf01036934001532

 

En av sønnene til sistnevnte het Toralf, født 10.02.1904. Har funnet gravstedet hans i Gravminner (se bilde)

post-541-0-69856100-1332057321_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.