Gå til innhold
Arkivverket

Slekt i Gloppen / Breim (Nordfjord) - Sogn og Fjordane


Aase R Sæther - Gloppen

Recommended Posts

  • 2 uker senere...

Peder Gabrielson født 1742 på Bjørnarheim (døpt 6 januar 1742 i Gloppen),gravlagt 6 juli 1797 i Bergen. Gift 27 desember 1770 i Gloppen med Borni Jonsdtr. født 1733 på Bøe , konfirmert

23 juli 1752 i Breim . Død 5 juni 1807 og gravlagt 10 juni 1807 i Bergen.

Barn;

Peder født på Bøe 1770 død samme år.

Anna født på Bøe 1771 , døpt 7 juli 1771 i Gloppen , død 8 desember 1850 i Bergen.

Helchie født på Bøe 1774 , død 12 januar 1842 i Bergen.

 

Anna ble gift 29 desember 1799 i Domkirken i Bergen med Georg Christian Slyder (Schlütter) født 3 november 1775 i Stavanger (døpt 19 november 1775 i Domkirken Stavanger), konfirmert 20 november

1791 i Egersund . Gravlagt 13 juni 1807 i Bergen .

 

Helchie ble gift 4 august 1802 i Korskirken ,Bergen med Johannes Lie født i Gulbrandsdalen , død 17 januar 1815 i Bergen . Den 11 desember 1817 Korskirken gift med Torger Olsen Lie som ble gravlagt

12 september 1836 .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bertel Antonissen døpt 18 juli 1802 i Breim ,konfirmert 1817 i Breim. Død 22 januar 1849 i Bergen . Gift 14 februar 1836 i Fana kirke med Gurine Mortensdtr. døpt 18 oktober 1807 i Birkeland kirke

, konfirmert 25 april 1823 i Birkeland kirke , død 14 januar 1885 i Bergen. Gravlagt 19 januar 1885.(Korskirken).

 

Barn;

Rasmus Andreas født 29 oktober 1838 i Bergen . Død 2 februar 1849 i Bergen.

Peder Johan født 29 oktober 1838 i Bergen . Død 27 juni 1901 i Bergen.

Ole Martin født 19 november 1840 i Bergen . Død 15 mars 1890 i Bergen.

Johannes født 9 desember 1842 i Bergen.

Søren Christian født 4 oktober 1844 i Bergen . Død 25 januar 1849 i Bergen.

Berntine Gurine født 16 desember 1846 i Bergen . Død 7 desember 1868 i Bergen.

Berthe Regine født 27 september 1849 i Bergen . Død 7 desember 1932 i Bergen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange takk! Den fyrste familien kjenner eg i Gloppen, men hadde ikkje funne dei i Bergen. Ekteskapet med Peder er Borgny sitt andre, og borna Lars og Inger frå fyrste ekteskap er då kanskje også i Bergen.

 

Den andre "utflyttinga" var også ny for meg, mange takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ole Anderson født i Skjerdal 1728 (dåp 11 september 1728 i Gloppen). Konfirmert i 1746 i Gloppen. Død 1769 på Steinsundholmen i Solund . Gift ? med Eli Ellingsdtr. født 1725 i Solund .

 

Barn;

Anne født 1750 på Steinsundholmen . Død 23 november 1807 på Vatsøen i Solund

Anders født 1752 på Steinsundholmen .

Jacob født 1754 på Steinsundholmen . Død 1821 i Nessa Solund

Berthe født 1764 på Steinsundholmen .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei!

Eg søker etter ei Gjøde/Jøe Lars/Lassesdotter som vart gift med Ole Oleson/Olsen. Han var fødd kr.1726 på Tippen (Haugland) på Eid og dø 1791. Lurte på om du har noko om han eller familien i ditt register? Han var angiveleg i marinen og henta ho Gjø med seg frå Danmark etter å ha vert utstasjonert der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei til deg og - ja, eg har faktisk ei Gjøde Lassedtr som kan passe. Litt nedanfor midten i spalten lengst til høgrefinn du ei vigsle mellom "Ole Hestenæs" og "Giøde Hyenæs" i 1755. Eg har inga formeining om kven han er - han passar ikkje med nokon annan Ola Hestenes eg har i basen - men ho er identisk med Gjøde Lassedtr Hyenes, fødd i 1733 og konfirmert i 1751, begge deler i Gloppen, men etter denne vigsla finn eg henne ikkje att. Ikkje umuleg at ho kan passe i ditt puslespel - kvar har du dine opplysningar frå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei til deg og - ja, eg har faktisk ei Gjøde Lassedtr som kan passe. Litt nedanfor midten i spalten lengst til høgrefinn du ei vigsle mellom "Ole Hestenæs" og "Giøde Hyenæs" i 1755. Eg har inga formeining om kven han er - han passar ikkje med nokon annan Ola Hestenes eg har i basen - men ho er identisk med Gjøde Lassedtr Hyenes, fødd i 1733 og konfirmert i 1751, begge deler i Gloppen, men etter denne vigsla finn eg henne ikkje att. Ikkje umuleg at ho kan passe i ditt puslespel - kvar har du dine opplysningar frå?

 

Har mine opplysningar frå Bygdeboka til Bremanger. Er ikkje heilt sikker på om dette er den same. Årstala passar bra. Eldste sonene var fødd 1755, og i bygdeboka er ho oppført fødd kring 1731. Men i følgje dette vert jo opplysninga om at ho var frå Danmark feilaktig. Eg finn mi Gjøde i folketellinga av 1801 under namnet Jøe Lassesdatter på 70år buande hos eldstesonen Ole og familien. Kor i Gloppen er ho fødd og konfirmert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du namn og fødselsår på borna hennar? Det ville vre interessant å sett litt på dette. Konfirmasjonen finn du her, og dåpen lengst nede til høgre her. Det er skifte etter mora Anne Jakobsdtr i levande live i 1753, Gjøde er då 20 år og ugift. Mora Anne Jakobdtr er ikkje registrert død i Gloppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du namn og fødselsår på borna hennar? Det ville vre interessant å sett litt på dette. Konfirmasjonen finn du her, og dåpen lengst nede til høgre her. Det er skifte etter mora Anne Jakobsdtr i levande live i 1753, Gjøde er då 20 år og ugift. Mora Anne Jakobdtr er ikkje registrert død i Gloppen.

 

Ja har namn og fødselsår på borna:

1.Ole f.kr.1756, d.1844. Gift 1. med Marie Johannesdotter, gift 2. 1794 med Oline Olesdotter f.1764 på Myklebust.

2.Anne. Konfirmert i Vindspollen i 1778 og truleg dotter av Gjøde og Ole

 

Ole og Gjøde tok over garden Vindspollen i Midtgulen, Bremanger, i 1766.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du lage eit eige tema for denne familien? Det hadde vore interessant og sett om det er andre som har opplysningar.

 

Redigert: Eg lagar eit nytt tema om Gjøde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, denne har eg fått direkte frå finnaren. Sjeldan eg kan føre inn konkret fødselsdato på ein mann i 1634.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Eg kom over eit skifte frå 1745 etter Ole Aamundsen i "Schierdahlsvigen": http://arkivverket.n...read/24226/218/

 

Ein av sønene heiter Hans og i fylgje mine auge seier skiftet at han er busett på "Hougs", dvs. Haus. Eg viser her til ein debatt frå 2010 i det gamle brukarforumet, 78589: Nordfjord - Hans / Anne Haus, Davik, Andenes - ei uløyst gåte: http://da2.uib.no/cg...=&spraak=#anker

 

Eg skjønar at i bygdeboka for Gloppen er namnet i skiftet tolka annleis (som Hauge), og at dette kanskje ikkje fører ein så mykje lenger, men likevel meiner eg at det må nemnast. (Huslyden frå overnemnte debatt er forøvrig nemnt i bygdeboka for Kjølsdalen, men då berre ramsa opp navna på borna frå kyrkjebøkene.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange takk, dette var svært interessant. Denne Ola Amundson har eg ikkje i basen min, beintfram fordi eg ikkje har klart å knyte han fast i "bygdetreet" mitt på nokon måte. Han er truleg ikkje gift i Gloppen - eg finn han i alle fall ikkje.

 

Det er ingen tvil om at det står Haugs, og at vi dermed har ein ny spennande kandidat til Hans Olsson Haus frå den andre tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harald i Bakka, eg reknar med at du er vaken og følgjer med og - finst der andre Hans Olsson Haus i 1745 enn den mannen vi hadde føre oss i den andre tråden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harald i Bakka, eg reknar med at du er vaken og følgjer med og - finst der andre Hans Olsson Haus i 1745 enn den mannen vi hadde føre oss i den andre tråden?

 

Han Harald i Bakka var nok vakjen, men følgde dessverre ikkje med på dette formumet. ;)

 

På Haus kan eg ikkje sjå at det var andre Hans Olson i det aktuelle tidsrommet.

 

Når det gjeld Gjegnalunden eller Lunden som den i daglegtale vart kalla, var som Aase seier ein husmannsplass som høyrde til under Vik i Ålfoten.

Den låg på sørsida sida av Ålfotfjorden ikkje langt frå Yksnelvane for dei som er kjende i landskapet.

Der var bufaste folk til like etter 1900. Då kraftutbygginga i Yksnelvane tok til vart det bygde boligar for ingeniørane og arbeidarar i Lunden, nokre av husa står der enno og er i privat eige etter det eg forstår.

 

I bygdeboka kan eg imidlertid ikkje finne noko om Eli Andersdtr frå Gjegnalunden eller hannar familie.

Dei fyrste bebuarane boka har med for Gjegnalunden kom ikkje der før ut på 1800-talet, men det har tydelegvis vore bufaste folk der lenge før det ettersom Eli er innført i kyrkjeboka med den "adressa".

Eg ser at bygdeboka har med ein Nils Andersson (f. 1754 i Davik) med familie som forfattaren har plassert under Vik utan nærare plassering (Kan han være bror til Eli og mulig vore plassemann i Lunden og ?)

 

- Harald i Bakka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke urimelig å anta at den Eli Andersdtr. fra Gjegnalunden som giftet seg med Ole Amundsson i hans andre ekteskap var datter av Anders Larsson som befant seg på samme "husmannsplassen" i 1701, se lenken min til 1701 tellingen i innlegg nr.97. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.