Gå til innhold
Arkivverket

August Young - fødd i Sverige juni 1854 - utvandra 1893 til Minnesota


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

I Madison,MN vart denne ektevigsli haldi 22.8.1894:

 

August YOUNG

Christine HILLESTAD

 

FT1900 syner oss August og Christine busette på ein farm i McLean Co., ND. Då vert August Young oppgeven fødd i Sverige i juni 1854 og utvandra i 1893.

 

Christine var fødd i Hafslo i Sogn 3.1.1875 og utvandra i 1886.

 

I 1903 selde dei farmen, men kva som skjedde med August Young, veir me ikkje. Christine og einaste dotter deira (Anna C fødd MN november 1897) dukker eit par år etter opp i Klamath Falls, OR der Christine kring 1907 gifte seg att med Henry Miles Bagby.

 

Problemet mitt er August Young!

 

For fleire år sidan gjekk ei amerikansk ættling gjennom svenske kjelder og fann to alternativ for August, fødd juni 1854 og utvandra 1893:

 

~~~~~~~~~~

 

Post 277311

 

Gustafsson, Karl August

Inhyses (ogift man)

f. 13/6 1854 i Pjätteryd, Kronobergs län (Småland)

Utvandrad 13/10 1893

från Lönshult, Södregård, Pjätteryd, Kronobergs län (Småland)

till Amerika

Källa: Husförhörslängd, s. 490

Emibas emigrationsakt: Pjätteryd G 1893 024

 

~~~~~~~~~~

 

Post 337510

 

Johannisson, August

Sjöman (man)

f. 8/6 1854 i Kristianopel, Blekinge län (Blekinge)

Utvandrad 4/3 1893

från Särsk.Fört., Söderåkra, Kalmar län (Småland)

till Amerika

Källa: Husförhörslängd, s. 826

Emibas emigrationsakt: Söderåkra H 1893 011

 

~~~~~~~~~~

 

Ein tredje person ho fann, var GIFT då han utvandra i 1893, so han kan det vel ikkje vera...

 

* Er det mogeleg å identifisera det svenske opphavet til denne svensken August Young?

 

* Er det mogeleg å finna ut kvar han tok vegen etter 1903?

 

Eg trur ikkje denne karen vert so lett å identifisera, men det er vel framleis lov å vona...

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Madison,MN vart denne ektevigsli haldi 22.8.1894:

 

August YOUNG

Christine HILLESTAD

 

FT1900 syner oss August og Christine busette på ein farm i McLean Co., ND. Då vert August Young oppgeven fødd i Sverige i juni 1854 og utvandra i 1893.

 

Christine var fødd i Hafslo i Sogn 3.1.1875 og utvandra i 1886.

 

Det er nok utenfor det du spør etter, men tillater meg å nevne en familie i Oslo.Far:August Ljungberg, f. 1851 Stockholm og mor: Christine, f. 1846.Sønnen Valter dro til onkel Chris (Christian August?) Young i USA.Young ble det nye amerikanske navnet.Istedetfor Ljungberg.Ft 1885 Oslo viser familien.Familien er nevnt i et av mine siste temaer opprettet for noen mnd siden (høsten 2010), lurer på om det var i temaet om Walter Evensen.Husker ikke helt.

 

I 1903 selde dei farmen, men kva som skjedde med August Young, veir me ikkje. Christine og einaste dotter deira (Anna C fødd MN november 1897) dukker eit par år etter opp i Klamath Falls, OR der Christine kring 1907 gifte seg att med Henry Miles Bagby.

 

Problemet mitt er August Young!

 

For fleire år sidan gjekk ei amerikansk ættling gjennom svenske kjelder og fann to alternativ for August, fødd juni 1854 og utvandra 1893:

 

~~~~~~~~~~

 

Post 277311

 

Gustafsson, Karl August

Inhyses (ogift man)

f. 13/6 1854 i Pjätteryd, Kronobergs län (Småland)

Utvandrad 13/10 1893

från Lönshult, Södregård, Pjätteryd, Kronobergs län (Småland)

till Amerika

Källa: Husförhörslängd, s. 490

Emibas emigrationsakt: Pjätteryd G 1893 024

 

~~~~~~~~~~

 

Post 337510

 

Johannisson, August

Sjöman (man)

f. 8/6 1854 i Kristianopel, Blekinge län (Blekinge)

Utvandrad 4/3 1893

från Särsk.Fört., Söderåkra, Kalmar län (Småland)

till Amerika

Källa: Husförhörslängd, s. 826

Emibas emigrationsakt: Söderåkra H 1893 011

 

~~~~~~~~~~

 

Ein tredje person ho fann, var GIFT då han utvandra i 1893, so han kan det vel ikkje vera...

 

* Er det mogeleg å identifisera det svenske opphavet til denne svensken August Young?

 

* Er det mogeleg å finna ut kvar han tok vegen etter 1903?

 

Eg trur ikkje denne karen vert so lett å identifisera, men det er vel framleis lov å vona...

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lars.Fremkommer navnet til August Youngs far ved vielsen ? Det hadde jo hjulpet mye i såfall.

 

Din første kandidat Karl August Gustafsson var gift i Sverige, fikk barn i 1885 og 1887, han ble enke i 1887, emigrerte så som du sier i 1893. Barna ble igjen i Sverige. Begge hans barn bor i Sverige i 1900 tellingen. Burde ikke det ha fremkommet ved vielsen at han hadde vært gift, var enkemann og hadde 2 barn. Derfor tipper jeg i første omgang at dette kanskje ikke er din August Young. Eller hva tror du ? MVH Anne Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Det er jo litt for for få opplysninger til å si noe sikkert.

 

Din andre kandidat August Johannisson f 8/6-54 Kristianopel. Han var uekte sønn av Maria Lindell. Maria var gift med en Johannes Jonasson/Jansson og hadde i ektekap med han også barn. Et av de barna Anna Charlotta f 26/3-1874 i Söderåkra, Kalmar. Hun emigrerte til Amerika den 7/9-88. Har du støtt på det navnet i forbindelse med din August Young ? Evt navnet Lindell ? Denne August Johannisson var forresten sjømann.

 

Ellers trengs det nok noe mer informasjon for å kunne finne rett familie i Sverige, desverre. Hilsen Anne Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved søk på Gus Young kom denne kandidaten opp i US census for 1910:

Det står August Young på originalskjemaet, men det er rettet til Gust. Han oppgir i 1910 å ha vært gift i 5 år med svenske Mary E., og begge er i sitt andre ekteskap. Barna må derfor være fra deres tidligere ekteskap. Immigrasjonsår 1893 (han), 1903 (hun). Hans yrke er 'Teamster' innen 'Furniture'.

 

1910 United States Federal Census

 

Name: Gust Young

Age in 1910: 50

Estimated Birth Year: 1860

Birthplace: Sweden

Relation to Head of House: Head

[self (Head)]

Father's Birth Place: Sweden

Mother's Birth Place: Sweden

Spouse's Name: Mary E Young

Home in 1910: Jamestown Ward 5, Chautauqua, New York

Marital Status: Married

Race: White

Gender: Male

Year of Immigration: 1893

 

Household Members: Name Age

Gust Young 50

Mary E Young 39

Carl A Young 27 (immigrert 1893)

Joseph E Young 18 (immigrert 1893)

Mable V Young 15, født i New York

Gilbert O Young 14, født i New York

Mary E Young 11, født i New York

Elsa M Young 10, (immigrert i 1907)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner denne familien også i 1920, og også der anslåes han å være født i 1860, så det svekker kandidatens aktualitet.

 

1920 United States Federal Census

about Gust Young

Name: Gust Young

[Juel Young]

[Great Young]

Home in 1920: Jamestown Ward 1, Chautauqua, New York

Age: 60

Estimated Birth Year: abt 1860

Birthplace: Sweden

Relation to Head of House: Self (Head)

[Head]

Spouse's Name: Mary E Young

Father's Birth Place: Sweden

Mother's Birth Place: Sweden

Marital Status: Married

Race: White

Sex: Male

Home owned: Own

Able to read: Yes

Able to Write: Yes

Neighbors: View others on page

Household Members: Name Age

Gust Young 60

Mary E Young 48

Mabel V Young 25

Elsie M Young 19 (immigrert 1906)

Paul R Young 7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit at kandidaten til Kurt måtte avskrives.

 

Da står vi nok tilbake med det som Lars sier i første innlegg, at denne karen kan bli vanskelig å identifisere. Det er nok litt for lite å gå på av opplysninger til å finne noe særlig, desverre. Hilsen Anne Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har søkt på etternavnet Young i 1880 og 1890 tellingen. Finner en familie i Partille som har barn i din Augusts alder. Det er ekteparet James Young og Charlotta Svedberg. Med barna Robert 1851, Mary 1854, James 1856 og John 1861. Har fulgt familien fra 1851 til 1868, ingen August el.l i barnerekken der. Hilsen Anne Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som i USA heter Young hade ofta namnet Ljung i Sverige, ibland Ljungström eller något annat med Ljung i början!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd denne karen er født i ni-ti år for sent. Ankom Ellis Island i mars 1894, 30 år 8 måneder gammel, da er han vel født ca juli 1863 og dessuten er han gift:

 

Given Name: August

 

Surname: Ljung

 

Last Place of Residence: St. Wede

 

Date of Arrival: 26 Mar 1894

 

Age at Arrival: 30y 8m

 

Ethnicity: Sweden

 

Port of Departure: Helsingborg, Sweden

 

Port of Arrival: New York

 

Marital Status: M

 

US Citizen:

 

Ship of Travel: Venetia

 

Collection: New York Passenger Arrival Lists (Ellis Island), 1892-1924

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Eg vil i dag gjerne få henta fram att dette emnet frå 2011, som diverre er vorte liggjande altfor lenge. Og ein forseinka takk til dykk alle som den gongen studerte dette problemet!

 

Eg har vel ei kjensle av at me ikkje er komne so mykje lenger i å finna det svenske opphavet til August Young, og heller ikkje lagnaden hans, men tanken kring det svenske namnet Ljung er so absolutt eit godt alternativ.

 

MEN, eg har sett mange døme på at svenske emigrantar plutseleg "finn på" nye namn når dei kjem til Amerika!

 

Nei, dette er nok ein skikkeleg lei "nøtt" å knekka, men me har sett før at ikkje noko er umogeleg for eit "team" som dykk, og eg har ikkje lyst til å gje opp riktig endå!

 

Ein kommentar til Anne Lene: Vigsli frå Madison, MN har diverre ingen opplysningar om foreldri til August, og eg har ikkje sett søsken nemnd nokon stad. Eg finn heller ikkje dette parfolket i FT1895 for Minnesota!

 

Eg er elles framleis på leiting etter fødsli til dotteri Anna C., fødd i Minnesota november 1897. Kanskje der kan stå noko meir...

 

Eg takkar på ny for alle gode tips i denne saki og lever i voni!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan!

 

Eg oppdaga nettopp at minst to ættetavler på ancestry.com nemner dotteri etter August Young og Christina Hillestad: Anna Christina Young (eller Bagby etter stefaren), og der er ho oppgjevi fødd i Wabasha Co., MN 25.11.1897. Ingen av trei på ancestry.com har nye opplysningar om foreldri, men eg vil skriva til tre-eigarane for å røkja etter om dei kanskje veit noko meir som ikkje er publisert...!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.