Gå til innhold
Arkivverket

Feil ved søking i gammelt forum


Rigmor Waler
 Del

Recommended Posts

Hei :rolleyes:

 

Jeg prøvde meg på et navnesøk på det gamle forumet, som er overført til arkivet, men får da opp denne meldingen:

[#103139] Du har ikke rettigheter til å vise dette forumet.

Hva kan grunnen være til det?

 

Mvh og *Smil* fra Rigmor

 

Rigmor Waler Iversen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel kanskje noe justeringsarbeid som pågår. Jeg ser nå at denne meldingen er lagt inn på oversikten over de ulike foraene:

 

Arkiv

Innlegg fra tidligere debattforum. Stengt inntil videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rigmor,

Det står stengt inntil videre med små tekst. Det var jo en del småproblem med søk og annet den første dagen. Det er sikkert det de er igang og retter. Men det gamle ligger så vi får bruke det til de har fått det igang igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rigmor,

Det står stengt inntil videre med små tekst. Det var jo en del småproblem med søk og annet den første dagen. Det er sikkert det de er igang og retter. Men det gamle ligger så vi får bruke det til de har fått det igang igjen. :)

 

 

Tusen takk til dere begge to :rolleyes:

 

Jeg trodde det var jeg som gjorde noe feil. Jeg har ikke vært så aktiv på det nye forumet enda. Trenger visst litt tid på meg til å bli fortrolig med det :rolleyes:

 

Er det forøvrig noen som vet hvordan jeg går fram til å få min signatur Rigmor Waler Iversen til å komme opp automatisk når jeg lager et innlegg, istedet for å skrive den?

Er det ikke sånn at det skal undertegnes med fullt navn?

 

Mvh og *Smil* fra Rigmor

Rigmor Waler Iversen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Hei Rigmor

 

Trykk på navnet ditt øverst til høyre - Kontrollpanel - Profil. Der kan du lage signatur. Men du har jo ditt fulle navn som visningsnavn så het skulle vel holde med: Mvh Rigmor :D som signatur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rigmor

 

Trykk på navnet ditt øverst til høyre - Kontrollpanel - Profil. Der kan du lage signatur. Men du har jo ditt fulle navn som visningsnavn så het skulle vel holde med: Mvh Rigmor :D som signatur?

 

Takk for det Lars Ove :rolleyes:

 

Da sløyfer jeg det med navnet. Men, hvordan tar jeg vekk sitat når jeg svarer da? Prøvde å trykke på: Fjern markert fil, men det hjalp ikke noe.

 

*Smil* igjen fra Rigmor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan f.eks. scrolle ned til boksen "Hurtigsvar" - så unngår du i hvert fall å sitere ;)

 

Finner ikke noe sted hvor det står hurtigsvar jeg Oddbjørn :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser den mørkeblå knappen med "svar" litt lenger ned på siden? Bruker du den får du ikke sitat. Ellers skal det gå fint å bare slette det som er sitert på samme måten som man sletter all annen tekst :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite spørsmål til :D

 

Hvorfor står det: advarsler under mitt navn og et lite hvitt, smalt felt under? Det står ikke det under noen av de andres navn :unsure:

 

*Smil* igjen fra Rigmor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Rigmor

 

Alle damene har slik advarsel-panel under seg her inne. Det er bare til hjelp for oss menn :lol: Vi kan kan da gi dere advarsler, og får dere ti, så må dere holde munn i ti minutter. Værre straff tror jeg ikke er å få for en kvinne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Rigmor

 

Alle damene har slik advarsel-panel under seg her inne. Det er bare til hjelp for oss menn :lol: Vi kan kan da gi dere advarsler, og får dere ti, så må dere holde munn i ti minutter. Værre straff tror jeg ikke er å få for en kvinne

 

Og her er en annen forklaring http://forum.arkivverket.no/index.php?/topic/823-hva-betyr-denne-advarselstripa/page__p__7423__hl__advarsel__fromsearch__1#entry7423 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite spørsmål til :D

 

Hvorfor står det: advarsler under mitt navn og et lite hvitt, smalt felt under? Det står ikke det under noen av de andres navn :unsure:

 

*Smil* igjen fra Rigmor

 

Vi har nok kolonne for advarsler alle sammen, Rigmor, men ser den bare på oss selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rigmor

 

Alle damene har slik advarsel-panel under seg her inne. Det er bare til hjelp for oss menn :lol: Vi kan kan da gi dere advarsler, og får dere ti, så må dere holde munn i ti minutter. Værre straff tror jeg ikke er å få for en kvinne

He he ... jeg har aldri ledd så godt av noe du har skrevet før Lars Ove! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde forumet vært verbalt hadde dette i høyeste grad vært aktuelt. He he

Kanskje, kanskje, men du vet at "stilleste vannet har den dypeste grunnen",så ikke vær lei deg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.