Gå til innhold
Arkivverket

Quashniska - eller likande - i Austerrike?


Aase R Sæther - Gloppen
 Del

Recommended Posts

I samband med eit møte i Gloppen Sogelag om austerrikske born som kom hit etter første verdskrigen har eg googla litt etter opplysningar om ein person med dette etternamnet som budde i ein eller to periodar hos onkelen til far min på 1920-talet. Skrivemåten på namnet er svært usikker, men tanta mi, som kunne hugse guten, var nokså sikker på at det skal vere Q i starten.

 

Er det nokon som har vore borti dette namnet, eller noko som liknar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble resultatet ved søk på navnet med "Q" i en telefonkatalog - http://www.herold.at/telefonbuch/quasnicka/

Mange takk for tips! Guten som var her heitte Anton til førenamn, og sidan han må ha vore fødd ca 1909 og dermed truleg ikkje er i live lenger nemner eg førenamnet hans også. Gry sin skrivemåte med Q ser svært lovande ut - gamle tante hadde festa seg ved den eksotiske Q-en i starten, så det trur eg må vere rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjetter at navnet her er Kaschnitz, som kanskje har å gjøre med Kaschau - Kosice, Slovakia. Om det er Qu eller K først har neppe noen betydning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjetter at navnet her er Kaschnitz, som kanskje har å gjøre med Kaschau - Kosice, Slovakia. Om det er Qu eller K først har neppe noen betydning.

Guten var i alle fall frå Wien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innimellom SkiVM sendingene finner jeg en kandidat: Anton Quasnicka, begravelsesdato 11.11.1993, kirkegården Meidling i Wien - http://www.friedhoefewien.at/fhw/fhw/vs/submitSuchergebnis.do?id=0

Oj! Mange takk, det er ikkje usannsynleg at dette er rette mannen. Eg tolkar det som at "gravretten" er gått ut, men er eg heldig, kan eg få opplysningar frå den oppgjevne adressa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Eit av "wienerbarna" i Gloppen slo seg ned og stifta familie her. Er det nokon som kjenner til andre slike tilfelle rundt i landet? Eg treng ikkje vite noko namn, det er nok å få vite kommunenamn. Hadde vore kjekt å hatt opplysningar om det til møtet i morgon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.