Gå til innhold
Arkivverket

Det nye og det gamle debatt forum


Karl Johnny Sommer
 Del

Recommended Posts

Hei - Et spørsmål til de som vet noe om dette.Vil det gamle debatt forum bli liggende,søkbart

omkring eldre debatter startet av undertegnede? Kilder/linker her hadde jo vært fint å gå inn

på om det er noe du i etterkant lurer på. Hilsen Karl Johnny Sommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at grunnen til at de gamle debattene er importert til dette nye forumet er at de omsider skal forsvinne fra det gamle. Lenkene/bildene fungerer ikke enda, men det høres ut som dette nok skal ordnes opp i. Uansett så er alle det gamle debattene, som Lars Over sier, søkbare på dette forumet og dersom man skal lenke til disse gamle debattene, bør det kanskje lages lenker til Arkivet her istedet for det gamle brukerforumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke godt å si når det "nye gamle" forumet blir åpnet igjen. I mellomtiden mener jeg man bør lenke til temaer der de nå ligger, og gjerne henvise til det opprinnelige nummeret, for skulle så ikke disse lenkene virke når det konverterte gamle forumet åpnes igjen for lesning, vil man i hvert fall kunne søke opp det gamle temaet på nummeret, som jeg så at de hadde beholdt (dvs. jeg HÅPER numrene lar seg søke frem. Noen mente at tittelen ikke nå lar seg søke frem, bare innholdet. Og siden de gamle numrene nå ligger som en del av tittelen, kan det i så fall bety problemer).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så lenge Arkivet er stengt så vil jo det være ett problem. Det man risikerer da er at lenker til det gamle forumet en gang i fremtiden kan bli ugyldige. Det viktige da er vel og, i tillegg til en lenke, oppgi hvilket tema i det gamle debattforumet det er man referer til. Så får vi bare håpe at det i fremtiden blir mulig også og søke på titlene slik at disse temaene kan gjenfinnes om det skulle bli nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.