Gå til innhold
Arkivverket

Signe Helmine Bernhof Edvardsen, f. Dønna 1904 - opphavet hennar?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eg finn denne fødsli i Dønna prestegjeld på Helgeland: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=2588&idx_id=2588&uid=ny&idx_side=-121

 

Signe Helmine Bernhof, fødd 18.4.1904 - dotter av gardbrukar Peder Johan Zahl Edvardsen og kona Beret Johanne Hermansdotter - busette på garden Aakvik i Dønna.

 

Huslyden utvandra til Amerika i 1908: http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=7&filnamn=EMITROND&gardpostnr=136402&merk=136402#ovre

 

Her er nekrologen hennar:

 

~~~~~~~~~~

 

Signe H. Everson, a long time Stoughton resident, died on Tuesday June 8, 1993, at the Skaalen Home in Stoughton. Signe was born at Donna, Norway, on April 18, 1904. She was the daughter of the late Peter and Beret (Hellamanson) Kloboe. She came to America as a child with her parents and her sister, Esther, settling in Stoughton where she attended public schools, graduating from the Stoughton High School. She furthered her education at the Madison Business College and was employed in Madison for several years. She later was employed at the Stoughton Courier Hub Publishing Company. On April 21, 1943, she was married to Alvin J. Everson at our Saviors Lutheran Church by Rev. L.L. Nesvig. They resided in Stoughton until her husband’s retirement when they moved to Luck, Wisconsin. spending winters at Brodenton, Florida, returning to Stoughton in October, 1979 to make their home. She was a member of the Covenant Lutheran church; it’s Women of the Church, and Peace Circle. She was preceded in death by her husband, Alvin, in 1983, her parents, three sisters and a brother. Surviving are two sister-in-laws, Hannah (Ben) Ostrem of Ottawa, Illinois and Lillian (Robert Sr...) Evenson of Stoughton; and a number of cousins, nieces and nephews further survive.

 

Funeral services will be held on Friday, June 11, 1993 at 11 A.M. in the Skaalen Home Chapel. Reverend Walter Larson will officiate. Burial will be at Riverside Cemetery. Friends may call at the chapel after 10:00 A.M. until the time of the service.

 

Olson - Holzhuter Funeral Home in Stoughton was in charge of arrangements.

 

~~~~~~~~~~

 

I nekrologen står det at far hennar var Peder Kloboe, som er feilskrive for Klaboe, og no har eg følgjande spørsmål:

 

* Eg finn ikkje vigsli til foreldri i Dønna - er det nokon med lokal kunnskap som kan hjelpa meg finna fødestadene til Peder og Beret?

 

* Og, er det nokon so kan tenkja seg kvifor dei tok namnet Klaboe i Amerika?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kan ikkje hjelpe med folket, men for at vidare søk her heime skal bli lettare: Namnet skal nok vere Klæbo(e), det er eit namn som er brukt på Dønna, spesielt i Dønnes, der denne Åkvikgarden ligg (det er òg ein Åkvikgard i Nordvik på Sør-Dønna). Dønnes var då ein del av Nesna sokn, så eg ville ha sjekka Nesna-bøkene i tillegg. Mest kjende Klæboen er diktaren Jo(h)n Klæbo(e), http://nn.wikipedia.org/wiki/John_Klæboe, han skal visstnok ætte frå ein prest Peder Hanssøn i Klæbu og sonen, handelsmann Hans Pederssøn Klæboe (1632-1719)på Vikholmen i Nesna, les eg i "Årbok for Helgeland 1974".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dåpen til Peder (nr 13): Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=5356&idx_id=5356&uid=ny&idx_side=-22

Peder er som du ser fødd på Sigerstad. Der budde Jon Klæbo d.e., og Klæbo-namnet finn du att på Sigerstad i ft 1875, som mellomnamn for ei av søstrene til Peder. Slike familienamn gjekk i arv som mellomnamn, men kunne også bli gitt som oppkallingsnamn. Eg ser at ei gudmor het Kari Klæbo, Glein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hjarteleg takk til Knut, Carsten og Øystein for spennande og nyttige oppluysningar om denne ætti, som diverre er vorti liggjande! Problemet er løyst!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.