Gå til innhold
Arkivverket

Severine Andersdotter - Sarah Halvorson - fødd Christiania 1862 - opphavet hennar?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eg ønskjer i dag å ta opp att dette problemet som framleis står uløyst (http://da2.uib.no/cgi-win/WebDebatt.exe?slag=listinnlegg&debatt=brukar&temanr=26331&sok=Severine+%D8yane&nr=4&antinnlegg=7&startnr=&antall=&spraak=n#anker)

 

~~~~~~~~~~~~

 

26331: Severine (Sarah) Halvorson (1862),frå ''Christiania'' til Amerika - kven var ho?

Fylke: Brukarforumet

Stikkord: Christiania Minnesota Lars E. Øyane, p.t. Hinterzarten, Baden-Württemberg, 9.12.2004 12:37 (1)

 

~~~~~~~~~~~~

 

Severine Andersdotter, i Amerika kjend som Sarah Halvorson, vert oppgjevi å vera fødd i ''Christiania'' 17.10.1862 som dotter av ''Andrew'' og ''Carrie'' Halvorson. Ho skal ha utvandra til Amerika i 1880 og gifte seg i Pope Co., MN 7.6.1889 med enkjemannen Lars Larsson Moe frå Hafslo i Sogn (fødd 1857).

 

Kan nokon hjelpa meg finna det norske opphavet til Severine ''Sarah'' Halvorson?

 

Eg seier på førehand hjartleg takk for alle gode tips!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

 

~~~~~~~~~~~~

 

Grethe Flood, Oslo, 25.12.2008 18:39 (2)

 

Kan det være denne familien i Ringebu i 1865? Anders Halvorsen, gift med Sigrid Gulbrandsdatter, hadde ei datter Serine, født 1861 Lenke

 

Skal sjekke kirkebøkene for Ringebu…

 

Her dåpen til Sørine Anderdatter. Hun ble født 20.10.1861, døpt 1. Januar 1862 Lenke Fødselsdatoen er jo ikke så mange dagene unna den oppgitte fødselsdatoen til Sarah Halverson.

 

Sørine bodde i Ringebu i 1875 Lenke

 

Helt sikker er jeg ikke, men dette er det nærmeste jeg har kommet.

 

Grethe

 

~~~~~~~~~~~~

 

Lars E. Øyane, 3580 Geilo (Buskerud), 26.12.2008 01:13 (4)

 

Hjarteleg takk til Grethe for nok ei flott melding om eit uløyst tema. Det ser svært so fristande ut å ''adoptera'' denne Sørina, MEN eg er skeptisk til namnet på mori. Ifølgje dødsattesten hennar frå Minnesota heitte mori CARRIE. Elles fortel nekrologen hennar at Severine utvandra i 1880 til La Crosse, WI...

 

So sjølv om fødselsdatoen ligg svært so nær, so er eg svært i tvil.. Kan det påvisast at ''di'' Sørine utvandra til Amerika kring 1880?

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

 

~~~~~~~~~~~~

 

Kurt Østbye, Landøya, 27.12.2008 20:13 (5)

 

En mulig kandidat her, men hun er noen år for gammel .... men foreldrenes navn ligner Andreas (Andrew) og Karen (Carrie).

 

Lenke

 

~~~~~~~~~~~~

 

Kurt Østbye, Landøya, 27.12.2008 20:15 (6)

 

Hvis det da ikker er søsteren Anne Sørine, hun har jo rett alder ......

 

~~~~~~~~~~~~

 

Kurt Østbye, Landøya, 27.12.2008 20:16 (7)

 

Hvis det da ikke er søsteren Anne Sørine du er ute etter ...

 

~~~~~~~~~~~~

 

Eg har diverre ingen nye element å syna fram, men ein eller annan stad må jo denne jenta vera fødd, om ikkje midt i Christiania, og eg vonar at kanskje einkvan kan komma med eit kjempetips som kan løysa dette problemet.

 

Eg takkar på ny for alle gode tips!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Hjarteleg takk til Carsten for spennande og svært interessante innlegg! Fødselsdatoen har eit avvik på 1 år og 2 dagar, men like fullt trur eg det må vera rette jenta du har funne! Utvandringsåret stemmer, og det gjer òg namni til foreldri - og Halvorson kan forklarast!

 

FamilySearch syner at ho skal vera døypt i Hurdal 24.3.1864, men eg kan i alle fall ikkje finna nokon dåp på denne datoen...

 

record title: Norway Baptisms, 1634-1927

name: Syverine Andersdatter

gender: Female

baptism/christening date: 24 Mar 1864

baptism/christening place: HURDAL, AKERSHUS, NORWAY

birth date: 15 Oct 1863

father's name: Anders Johannesen

mother's name: Kari Syvertsdr

indexing project (batch) number: C42810-2

system origin: Norway-VR

source film number: 278162

 

Merkeleg er det òg at eg ikkje finn foreldri, Anders Johannesson og Kari Syversdotter, i FT1865, korkje på Austre Toten eller i Hurdal...

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Lars J. for spennande innlegg!

 

Eg trur du har funne rette paret, men er nok litt i stuss på grunn av barna og fødestaden til kona Kari Syversdotter..., i Aurdal, Valdres!?

 

Og kvifor er ikkje Syverine med dei?

 

Elles lurer eg på, denne plassen Høverstuen der dei budde, den låg vel under garden Høvern?

 

Kanskje einkvan med lokal kunnskap kan hjelpa vidare?

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.