Gå til innhold
Arkivverket

Carl Fredrik Lindström, fødd i Kvistbro, Örebro län 1854/1855 - utvandra 1880?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Frå Amerika vert det etterlyst opphavet til ein ny svensk ektemake:

 

Carl Fredrik Lindström vert oppgjeven fødd i Kvistbro, Örebro län i Sverige 19.7.1854 eller 1855. Han skal vera son av:

 

John Olof Johnsson og Anna Brita Ersden og

 

skal ha utvandra til Amerika i 1879 eller 1880.

 

Er det mogeleg, ut ifrå desse opplysningane, å finna det svenske opphavet hans med:

 

* Fullt "svensk" namn?

 

* Dato og stad for fødsli hans?

 

* Utvandringsåret?

 

* Fulle namn på båe foreldi med fødestader, yrke og bustad?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel denne jeg fant i Emihamn:

 

Efternamn: LINDSTRÖM

Förnamn: C F

Ålder: 24 Kön: M

Född: 1854/1855

Församling: QVISTBRO Län: T (som står for Örebro)

Titel/Anm:

Utresehamn: GÖTEBORG

Utvandrdag: 1879 07 11

Destination: QUEBEC

Medåkande: NEJ

Källkod: 13:443:597

 

Jeg har sett etter ham i Kvistbro i 1854, 1855 og 1856 uten å finne ham. Jeg kan se etter ham i nabosogn, om jeg finner ut hva de heter.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finns en Carl Fredrik född 17 juli, döpt 19 juli 1855 i Kvistbro, men han är son till Erik Gustaf Eriksson och Hedda Cajsa Andersdotter.

 

Den som flyttar 1879 heter Karl Fredrik Fredriksson med tillskrivet Lindström i utflyttningslängden. MEN i husförhöret på gården Svartviken står han som oäkta son till Anna Brita Ersdotter (f 26/11 1823 i Kvistbro), som då är gift med Jan Olof Jansson (f 25/11 1834 i Nysund). Karl Fredrik är född 19/7 1854 i Nysund, det är alltså rätt person som Anne-Lise funnit.

 

Kvistbro AI:22 (1876-1880) Bild 339 / sid 758 (AID: v51727.b339.s758, NAD: SE/ULA/10675)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du fant ut av det, Chris! Etter disse opplysningene fant jeg dåpen hans i Nysund. (Født og døpt 19. juli.) Dessverre er bare morens navn oppført - pigan Anna Brita Skager, 31.

Kilde: Nysund C:7 (1852-1870) bild 23. [AID: v53674.b23]

 

I husförhör S. Skäggebo i perioden før Carl Fredrik blir født, står moren oppført som 'piga' og at hun kom dit fra Runnebol i 1849 på s. 252 - 51.

Kilde: Nysund AI:15b (1851-1855) bild 266 / sid 260. [AID: v52091.b266.s260]

(Har ikke funnet henne på Runnebol ennå.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved utflyttingen som Chris fant, sto det jo at han het Fredriksen og kilde for dette er Kvistbro B:3 (1861-1882) Bild 101 [AID: v53451.b101] Siden farens navn ikke står oppført på dåpen og jeg ikke finner konfirmasjonslister for dette området, tror jeg ikke at jeg finner faren hans, Lars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Sverige hade man till 1917 rätt att vara anonym som förälder, oftast var det fadern som inskrevs som okänd. Man kan mycket väl ha uppgift om honom, men han begärde att vara anonym. Troligen hette han Fredrik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Ann-Mary, Anne Lise og Chris for at me endeleg har fått ei løysing på dette problemet. At barnefaren er ukjend, er so si sak, men det "moderlege" opphavet er på plass. Amerikanske etterkomarar har leitt etter dette i årevis!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.