Gå til innhold
Arkivverket

Utskrift av emne/debatt


Jarl V. Erichsen
 Del

Recommended Posts

Det nye debattsystemet blir jeg mer og mer fortrolig med. Og med søkefunksjon og "det gamle" inkludert, så blir dette riktig bra.

 

Men debattsystemet er jo veldig tuftet på online bruk. Jeg skulle ønske jeg kunne lagre eller skrive ut en debatt i en noe mer kompakt form. Dels for eget bruk og dels til deling, f.eks. med "tante Olga" som ikke er på nett. Men slik det er nå vil dette kreve mye papir, for her er mye "lett og ledig" bruk av plassen. Og i tillegg må jeg dele utskriften i 2, 3 eller flere deler - hvis der er mer enn 20 innlegg.

 

Er der muligheter jeg har oversett? Er det mulig med et brukervalg for kompakt utskrift/visning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har prøvd Print-knappen du finner i lenkeraden for "Del dette emnet:" nederst på siden? Jeg syns utskriftsvisningen er god, men gi gjerne tilbakemelding om det kan forbedres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt jeg formulerte meg med forbehold om at jeg kunne ha oversett noe. Denne utskriftsknappen ga en ganske kompakt utskrift, og det likte jeg. Men fortsatt med 20 innlegg av gangen.

Kunne ønske meg en "vis alle"-knapp i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.