Gå til innhold
Arkivverket

[#4] Engelsk også i debattene?


Gjest Elin Galtung Lihaug
 Del

Recommended Posts

Gjest Elin Galtung Lihaug

Er det mulig å gjøre det lettere for engelskspråklige å delta i debattene? F.eks. kunne linjen med "Heimesida", "Vis temalista" etc. være på to språk, og de tre debattfora kunne få beskrivende navn også på engelsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaare Bye

Norsk-Engelsk,Dansk,Svensk etc. English is a very great way to communicat with the world, VERDEN! Norsk er norsk, nynorsk er? Jeg gikk da paa den gammle Strinda Folkeskole i Trondheim, a long time ago! Jeg brukte og vaere maskinist for Wilhem Wilhelmsen.But when we went ashore, we could not snakke norsk. men engelsk. Jeg blir mere gammel w\vaert aar, saa jeg skriver mest paa ENGELSK. Har ikke noe problem med mine Norske venner over det! Saa ikke bli like Jugoslavia da! Ja vi elsker dette landet og hennes brodre og sostre! Love-=Kjerlighet, Son, I love you too. I belive in expresing my feeling about things. We have our free agency , you know. Kaare Bye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Jan Oldervoll

Det kjem nok engelsk tekst i debattforumet også. Men i denne tenesta blir det brukt programvare som blir brukt i mange samnanhengar; av mange. Det må difor gjerast på ein rimeleg ryddig måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.