Gå til innhold
Arkivverket

[#8] Digitalarkivet for Vestfold


Gjest Rune Folkvord
 Del

Recommended Posts

Gjest Yngve Nedrebø

Etter avtale med RHD er det de som registrerer 1865-tellingen for Vestfold. Arbeidet skal etter avtalen være fullført til sommeren i år. Vi håper materialet blir tilgjengelig for søk da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Folkvord

Takker for et "Laserhurtig" svar !!Jeg har ca. 3000 navn fra Aust & Vest Agder som jeg kunne tenke meg å publisere videre. Hvordan bør dette gjøres for at flest mulig kan dra nytte av disse opplysningene ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Digitalarkivet har syslet med planer om å opprette et "pensjonat" eller "anneks", der institusjoner og privatpersoner som har materiale av interesse for allmenne søk, kan få plassere det. Da vil det ligge i søkemotorene til Digitalarkivet, men under utleggerens navn og ansvar.Noe endelig vedtak om en slik opprettelse er ikke fattet, men dersom det melder seg interesserte, må vi bestemme oss relativt snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.