Gå til innhold
Arkivverket

[#28] Skifte av kommune/søk innen bestemte fylker


Gjest Jostein Søreide
 Del

Recommended Posts

Gjest Jostein Søreide

Når jeg er inne og søker i en kommune og ønsker å skifte til søk i en annen kommune i samme fylke, benytter jeg "back"-funksjonen. Tidligere kom jeg da tilbake til oversikten over kommunene i samme fylke. Nå kommer jeg imidlertid tilbake til utgangssiden og må dermed klikke meg inn i samme fylke på nytt. Vil dette bli endret tilbake?Jeg kunne også ønske meg en søkefunksjon for søk etter personer innenfor et angitt fylke. Dette for å gjøre søket raskere dersom du vet at personen sannsynligvis befinner seg innenfor dette fylket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Svaret på første spørsmålet er svaret nei. Det er to grunnar til dette. Den eine er at eg helst ikkje vil ha så mykje returlenker; det er forvirrande for mange. Før var det slik at om du ville ha noko anna enn ein kommune i same teljing fekk du to klikk for å koma attende til startsida og så føreta nytt val; no klarer du deg med eitt klikk. prisen er at du får to klikk for å koma til ny kommune. Fordelen for meg, og sikkert også for mange brukarar, er at heim-knappen alltid gjev same resultat.Når det gjeld spørsmål to, kan du bruka landsomfamnande søk. Då vil du lett sjå kva kommunar som ligg innanfor same fylke. Om du meiner at du vil føreta same typen søk som du kna gjera på dei einskilde kommunane og eit fylke, er eg litt redd det. Grunnen er at trafikken gjer at kvart søk i gjennomsnitt berre kan ta ca 0,2-0,3 sekund. No er det slik at dei store basane tek meir, dei små mindre. Miksen gjer at systemet virkar. La ein kommunane inn i fylke ville ein flytta bruken over på fylke, og me ville stort sett berre ha store søk. Brukaren ville oppleva at det vart færre klikk, men systemet ville bli mykje tregare i topperiodane, og alle ville bli misnøgde. Men eg har vurdert andre løysingar for å velja annan kommuni i same amt. Me får sjå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.