Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Britt Frank

[#45] Kirkeböker Sogn og Fjordane

Recommended Posts

Gjest Britt Frank

Jeg er ikke helt sikker paa om denne rubrikken er den riktige, men: det gjelder aa passe godt paa skal man söke under flyttinger/kirkebökene for Sogn og Fjordane. Kjönn staar under spalten "person-nr.", fornavn under spalten "etternavn", bostad under "yrke/stand" osv. Vil dette bli korrigert?Ellers vil ogsaa jeg takke for den fantastiske jobben som er gjort med utviklingen av digitalarkivet. Saerlig for oss som bor i utlandet og ikke saa ofte har anledning til aa oppsöke statsarkivene, er DA en enorm god hjelp for videre slektsforskning. Jeg titter innom debatt-forumet hver kveld :-) Med vennlig hilsen Britt Frank

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jan Oldervoll

Det vil bli ordna.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Britt Frank

Data over flyttinger 1816-1924/Sogn og Fjordane er "forsvunnet" - vil disse data blir lagt tilbake igjen på DA?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jan Oldervoll

Dei vart lagde ut ved eit mistak; dataene var ikkje heilt ferdige til utleggjing. Dei vil nok koma i løpet av sommaren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Britt Frank

Takk for hurtig svar!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.