Gå til innhold
Arkivverket

[#45] Kirkeböker Sogn og Fjordane


Gjest Britt Frank
 Del

Recommended Posts

Gjest Britt Frank

Jeg er ikke helt sikker paa om denne rubrikken er den riktige, men: det gjelder aa passe godt paa skal man söke under flyttinger/kirkebökene for Sogn og Fjordane. Kjönn staar under spalten "person-nr.", fornavn under spalten "etternavn", bostad under "yrke/stand" osv. Vil dette bli korrigert?Ellers vil ogsaa jeg takke for den fantastiske jobben som er gjort med utviklingen av digitalarkivet. Saerlig for oss som bor i utlandet og ikke saa ofte har anledning til aa oppsöke statsarkivene, er DA en enorm god hjelp for videre slektsforskning. Jeg titter innom debatt-forumet hver kveld :-) Med vennlig hilsen Britt Frank

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Britt Frank

Data over flyttinger 1816-1924/Sogn og Fjordane er "forsvunnet" - vil disse data blir lagt tilbake igjen på DA?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Dei vart lagde ut ved eit mistak; dataene var ikkje heilt ferdige til utleggjing. Dei vil nok koma i løpet av sommaren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.