Gå til innhold
Arkivverket

[#47] Ros


Gjest Ivar Ekanger
 Del

Recommended Posts

Gjest Ivar Ekanger

Jeg er én av tydeligvis svært mange som til sammen er inne på Digitalarkivets ulike kilder millioner av ganger.Når vi sender meldinger er det som regel for å klage på noe som ikke funker.Denne gangen fikk jeg bare lyst til å sende ros og skryt til dere som betjener alle oss slekts-nerder!Jeg er utrolig imponert over alt dere gjør og all den tida dere tydeligvis bruker på dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Britt Frank

Jeg vil gjerne slutte meg til denne rosen som er mer enn velfortjent! Selv er jeg ogsaa svaert imponert over hurtig respons - ikke bare sökefunksjoner, men ogsaa ved svar paa innleggene. Disse fölger meget raskt til (nesten) alle dögnets tider. Mvh Britt Frank

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Det er alltid hyggeleg med gode ord. Men eg har ogs lyst til å leggja til at me ikkje oppfattar noo som sure klager. Me er alltid interessert i å vita om ting som enten ikkje fungerer eller som nokon ikkje klarer fåt til å fungera. Men sjølsagt, me likar også godorda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 år senere...
Gjest Anne Lise Hovdal

Tar opp en gammel posting igjen, og slutter meg til det som står her. Jeg kan ikke få fullrost nok dem som jobber på Digitalarkivet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.