Gå til innhold
Arkivverket

[#62] Bruk av cookies


Gjest Jan Oldervoll
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Oldervoll

Me har børja bruka cookies. Ein cookies er ei svært lita fil som blir sendt frå servren vår til maskinen din og lagra der. Neste gong du ber om noko frå oss vil tenaren vår sjå om den har lagt frå seg ein cookie eller ikkje. Dermed vil tenaren vita om du er ein gamal kunde eller ikkje. Dermed får me greie på kor mange kundar me har. Me brukar dette som eit politisk argument for å skaffa oss meir ressursar; noko som kjem oss alle til gode.For brukarane er det viktig å vita at ein cookie tek forsvinnande lite plass; mindre enn mlliontedel av harddisken på dei fleste maskiner. Og det er umogleg å spreia virus gjennom cookies. Det gjer det heller ikkje mogeleg for oss å få vita meir om deg enn på andre måtar. Men det er ein svært enkel måte å få vita om du har vore hos oss før eller ikkje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rolf Svensen

Det er for fristende, og jeg kan ikke dy meg: Et fyndord tillagt den skotske samfunnsfilosof Francis Hutcheson rinner meg i hu ( i norsk over-settelse ) "Visdom betyr å forfølge de beste mål med de beste midler" Sitatet finnes også i en kortversjon, men den lar vi ligge. Lykke til ! Dere gjør en kjempejobb !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Om jobben er ein kjempejobb eller ikkje, er ikkje eg den rete til å kommentera. Men det er i alle høve ein lett jobb, rett og slett på grunn av alle dei positive tilbakemeldingane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John Strøm

Det må være noe feil i oppsettet for Cookies. Har korrekt oppsett for mottak av cookies, men får melding om å tillate cookies hver gang jeg går inn i databasene.Med vennlig hilsen JohnP.S Slutter meg til innlegget om arbeidet som er lagt ut på Digtalarkivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Takk for tilbakemelding. Oppsettet er i og for seg rett. Grunnen til at det går galt er truleg at eg forsøkjer å undersøkja om du godtek cookies. Eg gjer det ved først å senda ein cookie til deg, for deretter å lesa same cookien. Når eg ikkje klarer det, reknar eg med at du ikkje har godtatt cookien. I Netscape fungerer dette fint. Men det ser ut som om Internett Explorer ikkje godtek dette trikset. Eg er svært interessert i alle meldingar om problem med cookies. Ver gild å oppgje kva lesar du brukar, og kva versjon. Takk for all hjelp.Jan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Her skal du få nokre ord om korleis cookiene dine artar seg hjå meg:Eg nyttar på denne maskinen Explorer 3.02.Eg har oppsett med melding før eg godtek c. Men DA sine vert godteke.Går eg så inn i c-katalogen, finn eg c frå DA. Så lenge eg er oppkobla til Internett tel systemet ditt dei sidene eg tek ut; Du-talet aukar i takt med side-uttaket, sjølv om eg må godta nye c undervegs - for det må eg stundom.Men, koplar eg frå modemet og går inn i c-katalogen, har DA-c fått nytt namn; det er komen ein klamme med 1 i attåt namnet. Etter at eg neste gong har kopla meg opp og godteke ein c, er namnet i katalogen utan [1]. Men då tel "Du:" frå 1 att.Eg kan i løpet av kvelden slå av godkjenninga og sjå kva som då skjer, om du meiner det er verd å prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Hamberg

Det er riktig at cookies kan fungere i Netscape (jeg har Communicator 4.08) uten å gi melding hver eneste gang man beveger seg seg i DA, men da må oppsettet i Netscape definere at alle cookies skal aksepteres. For de som ikke vet det; det gjøres via Edit - Preferences - Advanced - "Accept all cookies". Spesielt hvis oppsettet definerer "No cookies" vil den omtalte melding komme hver eneste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

No har eg prøvd med å slå av godkjennings-knappen for c. Den einaste skilnaden no, er at eg ikkje får opp ruta med spørsmål om å godkjenne c. Dersom eg ikkje koplar frå modemet, men går ut av Explorer og inn att, får eg siste Du-tal + 1 når eg går inn på ei side. Koplar eg frå modemet og går inn att, startar Du-talet frå 1. Vonar dette er til hjelp i arbeidet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Kjell Hamberg

Når det gjelder bruk av cookies er det viktig å vite at opsjonen "Accept all cookies" innebærer en mulig risiko i forhold til datasikkerhet på egen PC. Med denne opsjonen aktiv legger man seg egentlig flat og åpen (mer og mer) for innsikt og direkte tilgang til egen harddisk etterhvert som man har surfet rundt på www.Erfaringen har vist jo at søking i DA kan gi problemer uten at cookies aksepteres på en eller annen måte. Opsjonen "Accept only cookies that get sent back to the originating server" (i Netscape) bør derfor velges dersom den ikke medfører problemer. Jeg vil tro at Explorer har en tilsvarende opsjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frode Langset

For den som er ekstra "paranoid" når det gjelder cookies (=slike som meg)finnes det programmer som kan ta seg av dette "cookie-styret" uten at man behøver å brekke pekefingeren av den grunn. Med disse kan du f.eks. velge å bare tillate cookies fra DA (=omtrent slik jeg gjør det). Noen av dem tar seg også av andre mekanismer som brukes (jeg burde vel gi referanser, men vet ikke om det høver seg i dette forumet ?)Hjertligst Frode Langset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.